Advent 2020 - Első felvonás - Karácsonyi témájú kézműves és díszes Haul

 Sziasztok! :)

   Az Őszi Fesztivál utolsó bejegyzésében már említettem, hogy tervezek megint egy ahhoz hasonló, de az Adventhez kapcsolódó bejegyzés sorozatot.

   A blog első évében volt már egy ilyen négy részes, minden adventi vasárnapon érkező széria.

   Karácsony Book Tag - Advent - 1. felvonás




   Az Advent 2020 - Első felvonásában megmutatom nektek, azokat a karácsonyi tematikájú kézműves alapanyagokat, amiket az ünnepi Scrapbook és Pocket Letters alkotásaimhoz vásároltam, valamint azokat a díszeket, amikkel majd a szobámat szeretném még hangulatosabbá tenni.

   Íme:

1. 
   Vásároltam Froclinak egy rénszarvas agancsokat mintázó fejpántot, mert jó lenne egy igazán vicces képet készíteni róla. ;) Tavaly Mikulás sapkában akartam lekapni, de az a tervem végül nem jött össze...
   Vannak mécsesek, mert azok mindig hangulatosak, valamint egy LED fényfűzővel ellátott koszorú, apró kézműves fenyő, ezüst színű karácsonyfadíszek, ajándék kísérők és karácsonyi témájú washi tape szalagok.
   Ezeket mind-mind a Pepcoban vásároltam, igencsak jutányos áron. :)



2. 
   Idén sem maradhatnak el a már tavaly is jól bevált Melinera illatgyertyák.
   Jobbról-balra haladva, almás-fahéjas, vaníliás, törökmogyorós, eredei-bogyós gyümölcsös extra vaníliával, valamint fenyő illatúak.
   Éljen a Lidl. :)



3. 
   A Sparban vettem ezeket a 100%-ban természetes alapanyagokból készült, natúr, karácsonyis témájú potpourri csomagokat.
  Vannak bennük fa csillagok, tobozok és szárított termések, moha alapok és mindenféle fa darabok.
   Nagyon jó az illatuk, olyan különleges, egyedi.





4. 
   A kedvenc kézműves boltomban válogattam több karácsonyi témájú szalvtétát, papírkészletet, kivágóíveket, matricákat, képeslapokat és oly sok minden mást...




5. 
   Szintén a fentebb is említett hobbi boltban szereztem be ezeket az ünnepi témájú apróságokat, amikkkel majd mind-mind díszíteni szeretném a Scrapbook és Pocket alapokat.


6. 
   A Pepcoba volt még egy köröm, mentem illatos, karácsonyi mécsest is venni és akkor még hozzácsaptam pár apróságot.
   A színes fapálcikák egy a Praktika, kézműves magazinban látott projekthez kellenek majd, a papír figurás díszek pedig a fára és persze ragasztgatni.


7. 
   Szerencsére megint voltak matrica csomagok a Lidl kínálatában, csakúgy, mint tavaly, ráadásul csupán csak egy-két ív egyezett meg, a többi teljesen új volt.
   IMÁDOM őket. :)


Megjegyzések