The Best of Steve Harrington :) - 2. rész

 Sziasztok! :)

   Tudjátok, hogy nem mindig tudom kordában tartani őrületes fangirl énemet, így történt hát, hogy miután elolvastam a Stranger Things rajongói kézikönyvet, majd rögtön utána Adam Christopher - A ​sötétség fejedelme című regényét, gyorsan megnéztem a sorozat harmadik évadát, újra, mert hát ugye IMÁDOM és kész. ;)

   Aztán eszembe jutott, hogy még 2018-ban volt egy Steve-ről szóló bejegyzés, ami ugye csak az első két évadot ölelte fel, szóval arra jutottam, hogy most hozom is ennek a rögtönzött folytatását.

   Emlékeztek még, ugye?

   Íme újabb 10+1 indok, hogy miért szeretem annyira Steve Harringtont:

1. indok
...mert még mindig nagyon laza csávó




2. indok
...mert ő és Dustin valóban igaz barátok lettek





3. indok
...mert így vagy úgy, de ő és Robin tök jó páros





4. indok
...mert ő a legviccesebb és legpocsékabb kém a világon




5. indok
...mert a látszat ellenére tényleg törődik a srácokkal




6. indok
...,,Ha te meghalsz, én is meghalok" szóval egy igazi hős




7. indok
...mert végre tényleg megnyert egy bunyót, igaz utána azért jól elgyepálták szegényt :(





8. indok
...mert senki sem dolgozik olyan munkamorállal, mint ő




9. indok
...mert összekovácsolt egy szuper vicces és igazán hatákony csapatot



10. indok
...mert senki sem fejt úgy kódot, mint ő 




+ 1 indok
...mert ő tényleg mindig tudja, hogy mit kell mondani

Megjegyzések