The Best of Steve Harrington :)

Sziasztok! :)

   Ha emlékeztek még, akkor volt már két hasonló bejegyzés is.
   Az egyikben a sorozatokban felbukkanó kedvenc férfi szereplőimről írtam, a másikban pedig a kedvenc könyves álompasimról.

Sorozatokban felbukkanó kedvenc férfi szereplőim

Fangirl üzemmód: Finnick Odair

   Mivel idén óriási Stranger Things rajongó lettem és azon belül is oda meg vissza vagyok Steve Harrington karakteréért és persze imádom az őt alakító Joe Keery-t is, így gyorsan összeszedtem pár Steve-hez köthető képet és az okokat, hogy miért ő a legjobb az egész sorozatban. :)

   Íme:

1. indok
...mert nagyon laza csávó





2. indok
...mert óriási, pozitív karakterfejlődésen ment keresztül





3. indok
... mert ő a legjobb bébiszitter a világon






4. indok
..mert ő a legjobb szörnyvadász






5. indok
... mert szeretem, ahogy Dustinnal bánik





6. indok
... mert csípem a rivalizálásukat Billy-vel





7. indok
... mert elengedte Nancy-t





8. indok
... mert egy igazi ninja





9. indok
... mert szereti a KFC-t




10. indok
... mert tök jó a haja





+1 indok
... mert mindig tudja, hogy mit kell mondani




A kedvenc videóm, mert ebben minden benne van:

Megjegyzések

  1. Imádom Steve-t, ez a videó - a zene miatt is - állati :))

    VálaszTörlés
    Válaszok


    1. Szia!

      Ugye milyen szuper ez a videó? Imádom én is. :)

      Köszönöm, hogy megnézted a bejegyzést. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése