Az év könyves legjei - 2018

Sziasztok! :)

   Itt az év vége, így most hozok egy összegző bejegyzést a 2018-as évem könyves élményeiről.

   Különböző szempontok alapján összeszedtem a számomra legfontosabb olvasással és könyvekkel kapcsolatos élményeket.
   Kérlek nézzétek el nekem, hogy ilyen ritkán van friss bejegyzés, de még erősen gyógyulgatok a műtét után.

   Egészségben, boldogságban és sikerekben gazdag Boldog Új Évet kívánok minden kedves olvasómnak és az egyéb látogatóknak! :)

   Összesen 62 könyvet olvastam az idén.

1. Az év első olvasása: 

   Kimondottan rossz kezdése az évnek.
   Sajnos óriási csalódás volt, pedig szeretem a Jane Austen klasszikusokat...




2. Az év utolsó olvasmánya: 

   Az év zárása sem volt - több szempontból is - pozitív, ez a kötet is hatalmas csalódásnak bizonyult, pedig már nagyon vártam.
   A könyvről írt értékelésemet itt tudjátok elolvasni.




3. Az év kedvence:

   Egyszerűen imádtam, bátran ajánlom kortól és nemtől függetlenül. Hála neki megszerettem a levélregényeket.
   Ha csak rágondolok a történetre, azonnal elmosolyodom és eszembe jut a sok pozitív emlék.
   A könyvről írt értékelésemet itt tudjátok elolvasni.




4. Az év legnagyobb csalódása:

   Tudom, kicsit bizarr, hogy egy olyan könyvet nevezek meg az év negatívumaként, amelyet még februárban olvastam, de szerencsére?, ezt a könyvet semmi sem "überelte".
   Borzalom...
   A könyvről írt értékelésemet itt tudjátok elolvasni.




5. Az év kedvenc írója:

   Penelope Ward-ról van szó, aki a Legdrágább mostohabátyám és A legkedvesebb szomszéd című könyveket is írta.
   Ezeket is imádtam, bár én őt sajnos még csak most fedeztem fel magamnak.
   Számomra, a neve garancia...




+1 Az év borítója:

   A kiadó saját maga tervezte a borítót, ami egy igényes és csodálatosan aprólékos munka, ráadásul nagyon illik a történethez.
   A könyvről írt értékelésemet itt tudjátok elolvasni.

Megjegyzések

  1. A mestermágus borítója valóban gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Szia! :)

      Számomra leginkább A mestermágus és a Fellegszáló borítói tetszettek idén, de mivel már írtam egyszer Kerstin Gier könyvét, így végül A mestermágust választottam. ;)

      Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. :)

      B. Ú. É. K.

      Törlés

Megjegyzés küldése