Cirmák és Frocli legfrissebb képei :) - 3. rész

Sziasztok! :)

   Legutóbb, egy picivel több, mint fél éve hoztam egy hasonló bejegyzést, ami ugyebár a két házi kedvencemmel, Cirmák cicával és Frocli kutyával volt kapcsolatos.

   Ezen a linken megnézhetitek és vele együtt, az eddigi összes, ilyen vagy hasonló témájú bejegyzést. :)

   A legújabb képeken is látszik, hogy mennyit nőttek ezek a jómadarak. Természetesen még mindig csibészek, rosszcsont mind a kettő, de IMÁDOM őket és az egész család rajong értük. :)
   Froclitól végül kénytelenek voltunk elvenni hőn szeretett vödrét, mert annyira szétszedte, szétjátszotta, hogy attól féltem: végül lenyel belőle egy darabot.
   Azóta, önjelölt pincér módban üzemel és amikor megeszi a vacsorát, önfeledten hurcibálja az üres kajás tálat.
   Természetesen két játéka is van, de azokat valamiért nem szereti annyira, mint a kongó, zörgő tálat. ;)

   Cirmák néha nem szeret kimenni, mert a szomszédban lakik és honol ősellensége, a fekete-fehér kandúr cica, akit én csak Zsarnoknak hívok, mert mindig megkergeti szegény macskánkat. :(
   Amikor a hátsó kertben verekednek, olyan, mintha a démonok jöttek volna fel a pokol legmélyebb bugyraiból és nem győzök hátraszaladgálni, hogy lóhalálában rájuk szóljak.

   Íme pár kép:
Az Ocelot visszaszól :)




Mi történt? Mit hallok?




A gazdi ebédel, gondoltam kérek én is néhány falatot. :)




Kedvenc őszi gyümölcsöm: a körte :)




Vajon miről álmodhat? :)




Nyújtózkodik :)




Méteres cica :)




Egy közeli  :)




Őnagyságát nyújtózkodás, ásítás közben zavartam meg... :)



Áthajlási engedély :)



+1 kép
Pisti szüleinek a cicája: Picúr :)
Ő egy mentett cica, Pisti anyukája találta a Tesco-nál

Megjegyzések