Novemberi Book Haul és zárás

Sziasztok! :)

   Megint eltelt egy újabb hónap és persze közeleg a Karácsony, na meg az év vége, szóval kezdenek felgyorsulni az események.

   A minap elhatároztam, hogy mostantól nem fogom úgymond ,,felesleges könyvekkel" pocsékolni a drága időmet és a pénzemet sem, szóval rengeteg kötet lekerült a képzeletbeli kívánságlistámról, mert mostanában sok olyan könyvet is elolvastam, ami folytatás volt, de igazából már az első rész sem tetszett.
   Igyekszem a lényegre szorítkozni, csak azokra a könyvekre, amik tényleg érdekelnek!
   Sokszor sajnos már az olvasás örömének rovására ment, hogy úgymond kötelezően olvastam egy - egy könyvet és ezt így nem akarom tovább folytatni.

   Novemberben összesen 4 darab könyvet vásároltam, ebből egy darabot pont tegnap vettem át, de attól még a novemberi hónap beszerzéseihez számolom, mert a rá való pénzt a múlt hónap költéseiből tettem félre és persze már sokkal régebben megrendeltem, de csak most tudtam érte menni.

Jenny Han - Örökkön ​örökké: Lara Jean
Lauren Kate - Megbocsátás
Anna Banks - Szövetség - A szerelem ereje
Alwyn Hamilton - A ​szultán foglya



Olvasások és értékelések az általam olvasott könyvekről:

Könyvkritika: Anna Banks - Szövetség - A szerelem ereje

Könyvkritika: Lauren Kate - Megbocsátás

Könyvkritika: Helen Pollard - Visszatérés a kis francia panzióba

Könyvkritika: Jenny Han - Örökkön örökké: Lara Jean

Könyvkritika: Sarwat Chadda - Éjistennő

Egyéb:

 - Novemberben voltam egyszer moziban is:

Filmajánló: Grindelwald bűntettei


A Top 3 legnépszerűbb bejegyzés a blogon:

1.  Könyvek, amiket már nagyon várok - 11. rész

2.  Filmajánló: Grindelwald bűntettei

3.  Könyvkritika: Lauren Kate - Megbocsátás

Megjegyzések