Színezők, amiket feltétlenül be kellene szereznem! :)

 Sziasztok! :)

   Mostanában megint el vagyok veszve, mert bekeményített a konzulensem, így a munka mellett semmi mással nincs időm foglalkozni csak a szakdogával. Ebből kifolyólag most nem olvasok, a közeljövőben nem is fogok sajnos, de akkor is kell egy kis kikapcsolódás.

   Biztosan észrevettétek, hogy a kézműveskedést is hanyagolom, idén még nem is kerültek fel a blogra új alkotások...:( 

   A relaxációs, felnőtteknek szóló színezők viszont a hatalmukba kerítettek, szereztem is be egy Narniás példányt, hogy így ösztönözzem magam a szakdolgozatomra, ami ugye a Narnia krónikáiról szól.
   Hamarosan lesz erről egy külön bejegyzés is, sőt, szerintem több is.

   Szétnéztem a Molyon és kinéztem magamnak pár színezőt, amiket egyszer jó lenne beszerezni, így most ezekről hozok egy rövid és velős kis bemutatót.

   Íme:

1. Claire Cater és Billy Waqar - Vintage ​minták - Kreatív színező felnőtteknek
   A kézműveskedés és a lakberendezés iránti olthatatlan szenvedélyemből kifolyólag imádok mindent, ami vintage, szóval jó lenne egy ilyen témájú színező.



2. Márton Melinda - Kutyák ​és macskák
   Imádom az állatokat, még jobban imádom a kutyákat és a cicákat, szóval nem kérdés, hogy ebből is be kell szerezni egy példányt! 
   Ráadásul nem egyszerű rajzok, külön minták vannak az állatok bundáiban is, ettől lesz még érdekesebb az egész.



3. Lee Il-Sun - Napsütötte ​Franciaország - Színezőkönyv felnőtteknek
   Sajnos nem tudom, hogy kapható-e még valahol, de szuper lenne még akárcsak pár lapot is kiszínezni belőle, hiszen Franciaország egy csoda, akárcsak az életérzés, amit képvisel. 
   Nicolas Barreau könyveiből már tudom, hogy nekem igazából ott kellene élnem.



4. Stranger ​Things Coloring Book
   Ez nem is kérdés. Jöhet minden, ami Stranger Things! :)
   Gondoljatok csak bele! Kiszínezhetném életem egyik nagy szerelmét Steve Harringtont...;) Hűha, annyira szuper lenne. A színek pedig vibrálóak lehetnének, akárcsak a sorozat maga.


5. Mautner Zsófia - Karácsonyi ​színező - Fűszerek, ételek 15 ünnepi recepttel
   Szerintem ez megint egy jópofa ötlet, hiszen a szerző összekötötte a főzést és az ünnepeket, ráadásul a kötet nem csak színező, hanem receptek gyűjteménye is.



6. Supernatural: ​The Official Coloring Book
   Ha olvastátok mostanában a blogomat, akkor tudjátok, hogy adja magát, hiszen egyben daráltam le a 15 évadot, óriási Castiel rajongó lettem, szóval úgy kellene ez nekem, mint egy falat kenyér. :)
   Mondjuk azért az aggaszt, hogy vajon véres jelenetek is lennének-e benne, mert az viszont undorító!
   Mindenképpen megosztó.



7. Doreen Virtue és Marty Noble - Angyalterápia - Meditatív színező felnőtteknek
   Mindig is szerettem az angyalos könyveket. 
   A mai napig lenyűgöz a bibliai Bukás története és mint fentebb is említettem, Castiel totálisan elvarázsolt, szóval nagyon érdekelne, hogy milyen lehet ez a színező.


8. Marty Noble - Jane ​Austen – Színezőkönyv
   Lehet meglepődtök, hogy Harry Potteres színező nem szerepel a listán, de az számomra túlságosan kézenfekvő, kicsit már sok, hogy a csapból is az folyik, viszont egy Jane Austen regényein alapuló színező szerintem kimondottan remek ötlet.
   Egyszerre népszerűsíti a klasszikusokat, hála az idézeteknek, de közben kikapcsol.
   Ide vele!

Megjegyzések