Fergeteges Book Tag

 Sziasztok! :)

   Molyon sok ember kitöltötte már ezt a könyves kérdőívet és láttam booktuber csatornákon is, szóval gondoltam, hogy most én is lecsapok rá.

   Íme a válaszaim:

1. Néma utazás: – Egy könyv, amit utazás, vagy várakozás alatt kezdtél el olvasni
   Egyszer késett a vonatom és előtte munkából meg a köyvesboltból jöttem, ahol akkor vettem át a Calendar Girl első kötetét. Nem akartam nyilvános helyen olvasni, mert erotikus könyv, de akkor annyira unatkoztam, hogy végül mégis belekezdtem. Voltak irulások-pirulások...


2. Törékeny álmok – Egy könyv a könyvespolcodról, ami a legfontosabb számodra, és amit a legjobban féltesz
   Szerencsére sok ilyen van és igazából mindegyik kötetemre igyekszem vigyázni, de most mégis kiemelem az Örökösök viadalát, amit annyira imádtam, hogy kitüntetett helyet kapott a polcomon,  szívemben és a féltő sorrendben is. ;)


3. Más szemmel – Egy könyv, ami elgondolkodtatott
   Néha kcisit belemagyarázós, mert már minden emberiség alkotta dologba az idegeneket látják, mintha mi, emberek, soha semmire sem lettünk volna képesek egyedül…
   Az biztos, hogy egy dolog elgondolgodtatott: különböző népek, egymástól több ezer mérföldre, akkoriban nem is találkozhattak, mégis hasonló istenségeket tiszteltek, hasonló mítoszokkal, hasonló képességekkel, csak éppen más nevekkel. A csillagokból, az égből érkeztek, megosztották a tudásukat és a többi…
   Ez azért valóban furcsa!


4. Múló idő – Egy könyv, amit nagyon hosszú ideig olvastál
   Volt, hogy maximum csak fél oldalt bírtam elolvasni belőle és sokszor úgy volt, hogy feladom.
   Rájöttem, hogy magamhoz képest nagyon felértékeltem ezt a könyvet, főleg, hogy sokszor untam, nem kötött le ez az egész számítógépes, virtuális világ és játék. 
   Az ilyen dolgok a valóságban sem érdekelnek. Soha nem olvasnám újra, a második részt meg pláne nem!


5. Néma ölelés – Egy könyv, amit annyira megszerettél, hogy nem akartad elengedni
   Ha a Kedvenceim közül választok akkor egyértelmű, hogy mit írok. Ti is tudjátok már. :)


6. Életfa – Egy kedvenc könyv, ami új/kitalált világba kalauzolt el
   Jelenleg a Narnia körül forog az egész életem és minden gondolatom, szóval mi mást is írhatnék?


7. Drasil harcos – Egy könyv, ahol a karakter(ek) páncélt visel(nek)
   Lovagok, csaták, szerelem, közékpor és intrika. Már a borítón is egy páncélkesztyű szerepel.


8. Egy könyv, aminek a megjelenését már nagyon várod
   Ezzel megint bajban vagyok, mert mostanában már egyik előre beígért megjelenés sem biztos, de a Gonosz mélységet azért még mindig izgatottan várom.

Megjegyzések