Ma van a szülinapom...pom....pom :)

 Sziasztok! :)

   Kivételesen nem tegnap hoztam egy friss bejegyzést, amikor éppen esedékes lett volna, hanem inkább ma, ennek pedig az az oka, hogy ma van a születésnapom és arra gondoltam, hogy megmutatom nektek milyen dolgokat kaptam, amik leginkább könyves/sorozatos (Stranger Things) vonatkozásúak voltak.

   Persze kaptam még ruhákat, fehérneműt, egy szuper nyakláncot, táskát, pénztárcát és egyéb apróságokat, de inkább ezeket mutatom meg nektek, mert ezeknek valóban van egy kis köze a bloghoz. ;)

   Íme pár kép:

   Narnia krónikái 1-7
   A család ezt közösen adta, mert nekem eddig a hét kötet külön volt meg, díszdobozos kiadásban és hát ugyebár azt is imádom, de a szakdolgozat lévén úgy vélték, hogy ez kihagyhatatlan, már-már kötelező ajándék számomra.
   Egy újabb indok, hogy megint újraolvassam majd valamikor a krónikákat. :)
   A könyv a Bookline Ajándékba küldöm funkciójával érkezett, így születésnapi képeslap is járt mellé, ami végül a könyvespolcom egyik éke lett.





   Steve Harrington telefontok
   Erre már nagyon régóta vágytam, hiszen tudjátok, hogy mennyire imádom a Stranger Things sorozatot, Steve Harrington pedig a kedvenc szereplőm. (L) 
   A tokot az Infinity Tokok csapatától rendelték nekem és amikor kézhez kaptam és kibontottam, egy óriási mosolyt csaltak az arcomra a csomagban található sokféle, kedves aprósággal és persze magával a tokkal. 
   Imádlak Steve!


   
   Narniás/Aslanos torta
   Nos, nem titok, hogy 30 éves lettem, ezt a tortán is láthatjátok, ami citrom ízesítésű és szintén a szakdolgozatomra reflektálva Narniás témájú lett.
   Igyekeztek könyv formájúra megcsináltatni és rátették nekem a kedvenc Aslan ábrázolásomat, ami egyébként a külföldi Narnia 1-7 kötet borítója is. (L)



   Ajándék saját magamnak
   Már megrendeltem és remélem hamarosan átvehető lesz ez a misztikus krimi. Eddig szuper értékeléseket olvastam róla.
   Nagyon felkeltette az érdeklődésemet és izgatottan várom, hogy olvashassam. ;)

Megjegyzések

  1. Isten éltessen sokáig! Gyönyörű ajándékokat kaptál, de a legfontosabb, érződik mindből, hogy mennyire szeretnek Téged :) Sok ilyen szép születésnapot kívánok Neked szeretettel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat és a köszöntést. :)
      Sajnálom, hogy nem írtad le a neved, mert így nem tudom, hogy ki ilyen kedves...;)

      Törlés

Megjegyzés küldése