Ebadta fotósorozat - Főszerepben: Frocli :) - 3. rész

 Sziasztok! :)

   Utoljára tavaly nyáron volt Ebadta fotósorozat és most gondoltam hozok pár új képet az én egyetlen keverék-labradoromról, Frocliról. :)

   Ebadta fotósorozat - Főszerepben: Frocli :)

   Ebadta fotósorozat - Főszerepben: Frocli :) - 2. rész

   A képek mellé csatolom az egyik egyetemi beadandómat, ami egy infografika elkészítése volt választott, tetszőleges témában és hát én Banditáról írtam. 
   Nem lett persze profi munka, viszont képzeljétek, hogy a tanárom külön értékelte a humort, szóval végül ötöst kaptam rá. ;) Igazán rendes volt tőle.

   Bundás nemrég sajnos gyomorrontáson esett át, így több mint egy hétig szigorú diétát tartottunk, főtt rizzsel és főtt répával, főtt melle husival és parizerrel, valamint joghurttal. Kapott injekciókat is. Mindannyian nagyon aggódtunk érte, de - lekopogom - most már jobban van. :)

   Íme pár kép:

Frocli infografika


Merengő eb


Mosolyogj! :)


A Bundás Bandita


Valamit hallok...!


Távolban egy sárga bundás labi (a színajtót ő szedte úgy szét...csak szólok...)


Frocli tilosban


A világító szemű rém :O

Megjegyzések