Narnia Book Tag - 1. felvonás

 Sziasztok! :)

   A szokottnál is jobban el vagyok havazva, hiszen gőzerővel készülök az államvizsgára/záróvizsgára meg persze a szakdolgozatom védésére, szóval nézzétek el nekem, hogy most még képtelen vagyok elszakadni Naniától. :)

   A Narnia Book Tag első felvonását hozom és majd érkezem a folytatással.

   Íme:

1. Narnia - Egy varázslatos világ, amelyet nagyon szeretnél meglátogatni
   Ide olyan snassz lenne most magát Narniát mondanom, szóval a második ilyen helyet írom, ami a Neil Gaiman féle Csillagpor Tündérföldéje. 
   Telis-tele varázslatokkal, varázslényekkel, boszorkányokkal, élő csillagokkal, egy vérszomjas királyi családdal, repülő hajókkal és mindenféle tündéres dologgal...



2. A varázsló unokaöccse - Egy könyv, ami szerinted igen alulértékelt
   Ide most egy a saját magyar kiadója által alulértékelt kötetetet mondok, ami Gwenda Bondtól
a Veszélyes ​játék. 
   A Molyon példul 90% csillagozást kapott és én is nagyon szerettem anno, de persze elkaszálták a folytatásokat...:(



3. Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény - Egy klasszikus, amit szeretsz
   Pont akutális mert nemrég olvastam újra.
   Megosztja a közönségét, hiszen telis-tele van ellentmondásos karakterekkel, de én pont ezért szeretem, mert egy kicsit sem szokványos szerelmi történet...sőt.



4. A ló és kis gazdája - Egy könyv, amiről azt sem tudtad, hogy miről szó
   Ilyen nem nagyon szokott lenni, hiszen minden vásárlás előtt elolvasom a fülszöveget, ami azért ad némi támpontot, de a Maryrose Wood féle Méregnaplókat anno ajándékba kaptam, szóval akkor az kellemes csalódást okozott. :)



5. Caspian herceg - Egy folytatás, amit nagyon szerettél
   A tenger boszorkánya duológia második része, A mágikus tolvaj, valójában előzmény, de a kötet maga később jelent meg, mint az első és nekem fényévekkel jobban tetszett, mint A tenger boszorkánya.
   Az írónő stílusa itt jóval gördülékenyebb, nem olyan vontatott.



6. A Hajnalvándor útja - Egy küldetés, aminek szívesen a részese lennél
 
   Utazgatni, kutatni Robert Langdon oldalán, keresve az igazságot. 
   Kódokat feltörni, szimbólumokat elemezni és történelmi tényeket-illetve tévhiteket megdönteni.
   Nagyon izginek tűnik.



7. Az ezüsttrón - Egy könyv, amiről nem hitted volna, hogy szeretni fogod
   Emlékszem, hogy a Tündérkrónikák első két kötetét anno anyai nagymamámtól kaptam ajándékba. 
   Egy forgóállványról vette meg nekem 500 Ft/darab áron és biztos voltam benne, hogy nem hagy majd bennem nagy nyomot, közben meg IMÁDTAM. :)



8. A végső ütközet - Tökéletes befejezése egy olyan sorozatnak amit nagyon szerettél
   A Harry Potternek szerintem tökéletes lezárása lett és nem is kellett volna egy ,,nyolcadik" résznek csúfolt, jól eladott fanfictionnel elrontani...

Megjegyzések