Az Árnyzónában jártam? - Spoileres

 Sziasztok! :)

   Nem tudom, hogy emlékeztek-e még, de 2018 nyarán hoztam már egy hasonló bejegyzést, ami akkor Lauren Kate - Kitaszítva sorozatához kapcsolódott, hiszen a könyvből készült film egyik helyszínén jártam, a Szabadkígyóson lévő, Wenckheim-kastélyban. 

   A Sword and Crossban jártam?

   Tavaly ősszel pedig teljesen random módon kirándultunk az Árnyék és csont egyik forgatási helyszínén, Pósteleken.
   Mindkét helyszín Békés megyében található, hozzánk Medgyesegyházához (ahol élek) viszonylag elég közel, mindössze 35-40 percnyi autóútra.

   Nem célom az önismétlés, csupán pár új képet hoztam a pósteleki kastélyról, ahol az Éjúr megalkotta az Árnyzónát, Ravka térképének hírhedt sebhelyét és ahol a sötétség az úr, ráadásul szörnyek garmadája garázdálkodik.
   Tudtommal a romkastélyon belül is volt pár jelenet, de azóta már egyáltalán nem látogatható, teljesen lezárták, mert balesetveszélyes.
   A helyszínen egyébként nem sokat változtattak, csupán csak szárnyas lényeket ábrázoló szobrokat helyeztek el két oldalt, a bejáratnál, valamint digitálisan szerkesztettek plusz lépcsőket.

Jelenetek a sorozatból:






Saját képeim a helyszínről:














Megjegyzések