Harry Potter témájú Pepco Haul

 Sziasztok! :)

   A Molyon a Harry Potteres zóna és a Facebookon a Pepco csoport is tele volt a napokban lelkes HP rajongókkal, akik izgatottan készültek a tegnapi napra, hiszen sokféle Wizarding World termék került a Pepco polcaira, méghozzá igencsak jó árakon. ;)

   A sorból természetesen én sem maradhattam ki, habár nem tudtam nyitásra érkezni, így a legjobban áhított HP ágynemű készlet addigra már régen elfogyott. :( 
   Talán lesz még utánpótlás, felhívtam a boltot, de addig is megmutatom nektek, hogy milyen ruhákat és takaró-párna szettet vettem.

   Senki sem nézett hülyének, hogy a gyerek részlegen nézelődtem és az öltözőknél a gyerekekkel álltam sorba, hogy próbáljak...azért jó, hogy a legnagyobb gyerekeknek készült méretek rám is jók, nem igaz?

   Ti milyen dolgokat vettetek? Én most nem költöttem olyan sokat.

   Íme pár kép:









Megjegyzések