Még több instant értékelés

 Sziasztok! :)

   Eddig kétszer volt már a blogon hasonló bejegyzés. Egy még 2019-ben, a Szentimentális szerda keretein belül. Egy pedig az év elején, valamikor március körül.

   Most újabb három kötet rövidebb, velősebb értéklésével érkezem. Ezekben megint csak az a közös, hogy mindet idén olvastam és még csak a Molyon írtam róluk, itt nem.

   Szentimentális szerda: Instant értékelések

   Íme:

Anne Hart
Hercule ​Poirot titkos magánélete (Agatha Christie's Hercule Poirot)
Magyar kiadás éve: 2020

Fülszöveg:
„Ilyen lenne, ha élőben találkoznál vele.” – The Independent. A szerző Poirot-hoz méltó precizitással tanulmányozta AGATHA CHRISTIE 33 regényét és 56 novelláját, amelyben a legendás nyomozó színre lép. Ínyenc ízlés? Szemérmes privát kapcsolatok? Rejtélyes, különc viselkedés? Ki volt valójában Hercule Poirot?

   Kicsit lassan haladtam vele, de azért nagyon tetszett.
   Pár hete néztem újra a teljes Poirot sorozatot, szóval mindennel képben voltam, mégis tetszett, lekötött és jókat nevettem rajta.
   Poirot egy igazi különc zseni, akit nem lehet überelni. Számomra Ő a nagybetűs detektív, még Sherlock Holmes figuráját is felülmúlja. Hangsúlyozom: számomra! :)
   Még azt emelném ki, hogy jó volt olvasni a Poirot körülvevő emberekről is. Hastings és Mrs. Oliver szintén nagy kedvenceim.
   Rajongóknak kötelező olvasmány.
   Jó lenne egy Miss Marple féle változat is.


Viszkok Fruzsi
Tedd ​rendbe az életed! 
Magyar kiadás éve: 2021

Fülszöveg:
Üdv ​rendezett életed első napján!
A környezeted nagyban befolyásolja hangulatodat és hatékonyságodat, a káosz, a szervezetlenség pedig kihat az életed minden területére.
Viszkok Fruzsi, a közkedvelt vlogger átfogó önfejlesztő és életvezetési könyvében megmutatja, hogyan tehetsz rendet az otthonodban és a gondolataidban egyaránt. A konyha, a ruhásszekrény rendszerezésével, a feladatok rangsorolásával, a munka-magánélet egyensúlyának megteremtésével végre elegendő időd jut mindenre, és harmóniát teremthetsz a mindennapokban. A hasznos tanácsok és a jól bevált tippek segítenek céljaid elérésében, a felesleges stressztől megszabadulva pedig azt az életet élheted, amire mindig is vágytál.

   Szeretem Viszkok Fruzsi YouTube csatornáját, mert valóban érdekes, tartalmas dolgok vannak rajta, nem pedig ökörködésekből próbál megélni, mint a legtöbb influencer.
   A tartalmai hasznosak, igényesek és ez nem volt másképpen most ezzel a könyvvel sem.
   Tetszett és sok jó tanácsot adott.
   Fruzsi egy igazi kreatív csaj, ha csak fele olyan sikeres és elszánt lennék, mint ő, akkor már örülnék.
   Néha, itt-ott kicsit túlzásnak éreztem már a sok rendszerező tippet és tanácsot, de ettől eltekintve nagyon szerettem ezt a könyvet. :)


Tricia Levenseller
A szirénkirálynő lánya (Daughter of the Siren Queen)
A kalózkirály lánya duológia – Második rész
Magyar kiadás éve: 2021

Fülszöveg:
Apám hajói ki lesznek szolgáltatva a sziréneknek.
Mi érjük el a szigetet elsőként, és a miénk lesz a kincs.
Alosa végre teljesíti a küldetését. Megszerezte a legendás elrejtett kincshez vezető térkép mindhárom darabját, ráadásul a kalózok, akik korábban foglyul ejtették, most az ő hajóján raboskodnak. A továbbra is bosszantóan vonzó Riden folyamatosan eltereli a figyelmét, de legalább engedelmeskedik.
Ám amikor a hitvány Vordan felfedi az apja évek óta őrzött titkát, Alosa és a legénysége veszedelmes versenyre kel a rettegett kalózkirállyal. Hiába a tengernyi veszély, Alosa biztos benne, hogy ő fogja elsőként elérni a kincset… Hiszen mégiscsak a szirénkirálynő lánya.
A közönségkedvenc A kalózkirály lánya folytatása.
Szárnyalj vele!

   Nagyon régen olvastam már az első részt, szóval a kötet előtt muszáj volt tartanom egy újraolvasást az előző részből. Könyvkritika: Tricia Levenseller - A kalózkirály lánya.
   Nekem ez most annyira nem tetszett, lehet én leszek a kivétel. :(
   Azt éreztem olvasás közben, hogy jó-jó, persze pörgős és kalandos, de nekem ennél most már több kell, hogy igazán lekössön.
   Alosa és Riden párosa még mindig szimpatikus és ha ők ketten együtt vannak akkor sziporkáznak, de ennyi.
   A szirének ábrázolása nagyon tetszett, ráadásul szimpatikusabbak voltak, mint a kalózok, de nem lettek megfelelően kidolgozva. Olvastam még volna róluk, de sajnos nem volt mit.
   Nekem ez egy igen elnagyolt, elpazarolt kötet lett, amin bőven kellett volna még dolgozni.
   Sajnálom.

Megjegyzések