Cottagecore hangulat a szobámban

 Sziasztok! :)

   Tudjátok jól, hogy mostanában rengeteg videót nézek a YouTube-on Darling Desitől és így jött az ötlet, hogy az idei tavaszi szobadíszítésemet az ő egyik videójának ötlete alapján készítsem el.
   Ez elsősorban a cottagecore, amire nincs is nagyon megfelelő magyar kifejezés, én mégis úgy fordítanám talán, hogy idealizált vidéki élet vagy valami ilyesmi.
   Néhány díszt már régebben is láthattatok, sőt igazából sok mindent újrahasznosítottam és úgy tettem ki az íróasztalomra, ahol a számítógépem található és ahol a blogomat szoktam csinálni, valamint olvasok a fotelben.

   Íme pár kép:
Virágok mindenhol :)

A rusztikus hatást keltő zsinegkötegek most sem maradhattak el

A Pepco húsvéti kínálatából származó tojások befőttesüvegben

A tojásokhoz LED-es fényfüzér is dukál

Tojások és pomponok üvegben, virágokkal és almákkal

Madárkák

Minden egyben (1)

Minden egyben (2)

A könyvespolcom és a könyveim egy része

Pepco féle kislámpa, aminek búráját washi tape szalagokkal vontam be

Krepp ajtódísz (1)

Krepp ajtódísz (2)
   
Melegítők/illatos mécsesek

Levendula illatú mécsesek a Pepco kínálatából

Megjegyzések