Már megint egy sorozatajánló

 Sziasztok! :)

   Régen volt már a blogon sorozatajánló, szóval úgy döntöttem, hogy most hozok is egy újat három olyan sorozatról, amiket mostanában néztem és nagyon szerettem őket.



   Íme a lista:

   Wednesday
   Igazából senkinek sem kell bemutatnom, mert nagyon népszerű lett, már a második évadot is berendelték belőle és Wednesday tánca, valamint az abból készült kihívás már-már önálló életet él a neten, de akkor is meg kell említenem.
   Bevallom, hogy én két részletben láttam, mert akkoriban jelent meg, amikor kórházba kerültem és az első részek nem is annyira tetszettek, aztán az utolsó három epizód később annyira berántott, hogy ledaráltam egyetlen éjszaka alatt.
   Kiváló dark academia stílusa van, különleges képeségekkel bíró kamaszokkal, egy mindenre elszánt szörnyeteggel, látomásokkal, varázslattal, titkos társasággal, egy csipetnyi romantikával, titkokkal, családi dárámkkal, valamint morbid gyilkoságokkal és még morbidabb karakterekkel.
   Wednesday tipikus anti-hősnő minden szempontból kilóg a sorból, de kiváló jellemfejlődésen esik át, ráadásul a Addams-család többi tagja is be-beköszön egy-egy epizód erejéig. ;)
   Kedvenc szereplőim: Wednesday, Enid, Larissa Weems és Xavier. 


   A Mayfair-boszorkányok
   Anne Rice Halhatatlan univerzumának következő darabja, pontosan az Interjú a vámpírral sorozattal párhuzamosan és/vagy utána.
   A légköre valami eszméletlen, egyből berántott és nem is engedett egészen az utolsó részig.
   Szerencsére már ebből is berendelték a második évadot.
   A helyszín a Mississippi Delta gazdag vidéke, ahol a befolyásos és titokzatos Mayfair-család irányít mindent.
   Ide kerül be főhősnőnk, Rowan Fielding, aki azzal szembesül, hogy különös, halálos képességei vannak, pedig egyébként orvos, ám mégis, ha mérges vagy fél, hullanak körülötte az emberek.
   Rowan boszorkány, a családfája évszázadokra nyúlik vissza, a nőket pedig egy démoni szerető, Lasher kísérti.
   Itt is van egy titkos társaság, a Talamasca, akik a természetfölötti erőket követik nyomon, miközben ők maguk is kivételesek és súlyos titkokat rejtegetnek.
   A sorozat véres, erőszakos, sokszor gusztustalan, nem riad vissza az olyan dolgoktól sem mint a kínzás, vérfertőzés és egyéb szörnyűségek, szóval csak erős idegzetűeknek és erős gyomrúaknak ajánlom.
   Kedvenc szereplőim: Rowan, Jojo, Tessa és Lasher.

   Árnyék és csont
   Annak is máris a második évada, ami múlt héten debütált a Netflixen és most minden sikerlista élén szerepel, ráadásul rengeteg magyar vonatkozása van, mivel szinte itt forgatták nálunk. :)
   Mi pont a forgatás előtt pár nappal voltunk Visegrádon és láttuk az előkészületeket, meg a színészek és a stáb tagjainak lakókocsijait. *_*
   A könyvekből csak az első részt olvastam, mert Alina számomra elviselhetetlen főhősnő. Egyszerűen utálom, akárcsak Malt.
   Pont ezért tudtam szépen elvonatkoztatni a regények eseményeitől, habár olvastam a csalódott kritikákat azoktól, akik bővebben ismerik a történetet.
   Nekem tetszett, ennek pedig a Varjak bandája a fő oka, no meg az Éjúr, aki egy igen kitűnő és összetett, gonosz? karakter.
   A vége teljesen sokkolt, igazi falkaparós befejezés, ami rögtön folytatásért kiállt. Remélem lesz és nem kell csalódnom egy újabb kaszában...
   A legjobb benne a világfelépítés. a kasztok és az azokba sorolt különböző grisák képességei.
   Kedvenc szereplőim: Az Éjúr, Jesper, Nyina és Matthias.

Megjegyzések