Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 4. rész - Tél

 Sziasztok! :)

   Az én könyvesnaplóm kihívás negyedik részével érkezem, ami a 2022-es és 2023-as évem komplett Telét mutatja be nektek, ennek a szuper naplónak a segítségével.

   Ez a szezon így le is zárul és majd tavasszal egy újat kezdek a 2023/2024-es periódusra.

   Eddigi Az én könyvesnaplóm kihívás linkjei:

   Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 0. rész

   Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 1. rész - Tavasz

   Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 2. rész - Nyár


    Továbbra is fenntartom, hogy kimondottan csúnyán írok és van egy kis diszgráfiám.

   Íme:

A Tél maga ténylegesen az első kék lapszélű oldalon kezdődik, méghozzá egy Könyvajánlat télre listával. Mindig X-el kell jelölni, amiket már olvastam és ! jellel, amiket egyszer még majd szeretnék.


    Idén az öt Téli könyves kihívásból mindet sikerült teljesítenem.
Olvastam egy könyvet forró ital kortyolgatása közben, aztán elolvastam egy könyvet ami a karácsonyhoz kapcsolódott, aztán egy olyat, ami ebben az évben jelent meg, majd egy olyat aminek a címében mindkét keresztnevem kezdőbetűi szerepeltek, végül pedig egy nem Európában született szerző regényét. 


Minden évszak 12 könyvet foglal magába, de a Tél a február rövidsége miatt csak 11 könyvnek adott helyet. Így most is érdemes volt jól beosztani és azokat a könyveket beleírni, amik valóban tetszettek vagy valamiért nagyon különlegesnek bizonyultak. Az első ilyen téli könyvem: A téli kert volt Heidi Swain tollából.

Az utolsó: A Jane Austen Társaság.
További bekerült kötetek: A szörnyeteg, Nefelejcs, Nem vagyok a tulajdonod, Teázó a boldogsághoz, Álmok csokoládéboltja, Gonoszok királysága, Az örökség kulcsa, Pánik és az Október, Október voltak.


A levezető feladatok között most egy gyűjtemény kapott helyet...


...Gondolatok az olvasásról címmel.


Ez volt tehát Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023. 

Megjegyzések