Könyvek, amiket Darling Desi miatt olvastam el

 Sziasztok! :)

   Kedvenc külföldi youtuberem/vloggerem Darling Desi, akinek imádom a hangulatos videóit és a könyvajánlóit is.
A kép forrása: Darling Desi Youtube oldala
   Hozok most egy listát azokról a könyvekről, amiket Desi miatt olvastam el, mert kedvet kaptam hozzájuk, hála az ő lelkes ajánlóinak. :)

   Íme a lista:

1. Carolyn Keene - Nancy Drew naplója sorozat
   Desi szereti a Nancy Drew könyveket, mert egyszerre klasszikusok, könnyed kikapcsolódást nyújtó krimik és izgalmas, elgondolkodtató, agytornáztató fejtörők. :)
   Ezzel pedig én magam is teljesen egyetértek.
   Neki a régebbi kiadások vannak meg, de én ezeket az újakat olvastam már.


2. Jane Austen - A klastrom titka
   Desi óriási Jane Austen és klasszikus könyvek fan, rengeteg videója van ezzel kapcsolatban és olyan lelkesen beszélt egyszer A klastrom titkáról, hogy úgy éreztem muszáj lesz elolvasnom, pláne azért, mert a Val McDermid féle modern feldolgozás nem igazán nyerte el a tetszésemet.
   Természetesen fogom folytatni és pótolni a teljes Austen életművet.


3. Heidi Swain könyvei
   Desi az egyik videójában a karácsonyi témájú Heidi Swain köteteket ajánlotta és beszélt róluk rajongva, de nálunk idehaza sajnos még csak két regénye jelent meg, amiket természetesen én is olvastam és imádtam őket.
   Remélem minél több fog majd megjelenni magyarul...


4. Meik Wiking - Hygge és Lykke
   Rengeteg videója van, ami a hygge és a lykke életérzést adja át, ezt pedig ő maga Meik Wikingtől tanulta és sajátította el, pontosan ezért olvastam el a fentebb megnevezett csodálatos köteteket.


5. Natalie Jenner - A ​Jane Austen társaság
   Mivel hatalmas Jane Austen rajongó, számára nem is volt kérdés, hogy elolvassa ezt a kötetet, hiszen hasonszőrű emberekről szól, mint ő maga, tehát hatalmas Austen rajongókról.
   Én pedig úgy éreztem, hogy a lelkes imádata rám is átragad, így végül én magam is elolvastam és új kedvencem lett.


6. M. L. Rio - Mintha gonoszok volnánk
   Desi nagyon dicsérte és ajánlotta a M. L. Rio - Mintha gonoszok volnánk című regényét is, méghozzá egy őszi/Halloween vlog keretein belül, szóval beszereztem, elolvastam és egyszerűen imádtam. ;)


+1 Frances Hodgson Burnett - A ​titkos kert
   Jelenleg elolvasásra vár, már ki is kölcsönöztem a könyvtárból és izgatottan várom, hogy miként fog majd tetszeni ez a klasszikus gyermekkönyv. 
   Bizakodó vagyok...
   Desi nagyon szerette, ez az egyik kedvence és sokszor szokott utalni, hivatkozni rá.

Megjegyzések