Egy újabb sorozatajánló

Sziasztok! :)

   Pár napja hoztam egy sorozatajánlót és úgy döntöttem, hogy most gyorsan érkezem is a folytatással, hiszen a visszajelzések igen pozitívak voltak, sokan megnéztétek, így jó ötletnek tűnik újabb három általam kedvelt sorozatot ajánlani.
   Eddigi sorozatajánló bejegyzések:

   Sorozatajánló

   Újabb sorozatajánló

   Íme a lista:

   The Mandalorian
   A Disney cég saját streaming szolgáltatójának (Disney +) első olyan sorozata, ami óriási érdeklődést váltott ki, hiszen a sorozat a Star Wars univerzumban játszódik, ami mostanában nem éppen a fénykorát éli, köszönhetően az igencsak megosztóra sikeredett új trilógiának.
   Az egyik egyetemi csoporttársam unszolására és ajánlására néztem meg, de utána áldottam is a nevét, hiszen egyszerűen imádtam.
   Ez persze nagyban köszönhető az édes kis Baby Yodának, vagyis aki Baby Yodát nem szereti, annak szerintem szíve sincs. ;)
   A történet évekkel később veszi fel a fonalat, méghozzá A Jedi visszatér eseményei után, amikor a Birodalom már elbukott és egy új kor van születőben, teljesen új hősökkel.
   Nekem leginkább azért tetszett, mert a készítők nem a látványra mentek, hanem próbálták hozni az eredeti trilógia színvonalát, ami szerintem egyértelműen sikerült is nekik.
   A karakterek érdekesek, megosztóak, sok a vicces jelenet és persze az akció.
   A részek sajnos igencsak rövidek, ráadásul egyenként és egy történetté is összefűzve megáljják a helyüket, hozva egy bizonyos űroperás western stílust.
   Kedvenc karaktereim: Baby Yoda, Mando és Cara Dune



A boszorkányok elveszett könyve
   Ami teljes egészében Deborah Harkness Mindenszentek-trilógiájának első kötetén alapszik, kimondottan könyv és történethű, ami ebben az esetben teljesen jó.
   Főszereplője egy középkorú tudós nő és boszorkány, aki egyik könyvtári látogatása során rálel egy titokzatos kéziratra, minek következtében vámpírok, boszorkányok és démonok hadát szabadítja magára, amíg a megmentésére nem siet egy idős, de jóképű halhatatlan.
   A trilógia első kötetéről írt részletes értékelésemet ezen a linken tudjátok elolvasni.
   A történet kicsit lassan bontakozik ki, de megéri kivárni, mert teljesen magával ragad és végül beszippant egy másik világba.
   Alkímia, mágia, tudomány, történelem, titkok, megannyi hazugság és egy tiltott románc, ami talán eleve elrendeltetett...
   Kedven karaktereim: Matthew, Marcus és Diana
   

Big Time Rush
   Ez a sorozat már régen véget ért és összesen négy évadot élt meg a Nickelodeon csatorna műsorán.
   Én anno nagyon szerettem, mert rendkívül szórakoztató, tele szuper dalokkal és pár szívdöglesztő pasival, akik anno tinikorom nagy kedvencei voltak.
   Eredetileg egy kitalált, fiktív fiúbanda sikereit és kudarcait igyekezett bemutatni a zenei világ berkein belül, de aztán a négy énekes a valóságban is összeállt és jó pár évig együtt koncerteztek, ontották magukból a slágereket.
   Mára már persze nekik is benőtt a fejük lágya és igyekeznek egyedül helyt állni, de állításuk szerint mindig szívesen emlékeznek vissza a Big Time Rush  sikereire.
   Kikapcsolódásnak tökéletes, elvégre világmegváltó gondolatokat ne keressetek benne, de ha akartok egy jót nevetni, akkor bátran ajánlom a figyelmetekbe.
   Kedvenc karaktereim: Kendall, Logan és Camille

Megjegyzések