Novemberi Book Haul és zárás

Sziasztok! :)

   Ha engem kérdeztek, akkor azt mondom, hogy nagyon hamar eltelt a november, szóval hozom is az összegző, összefoglaló bejegyzést róla.

   Novemberben összesen - megint - 4 darab könyvet vettem.

Íme a lista:

1. Charlie N. Holmberg - Az üvegmágus
2. Amy Ewing - A fekete kulcs
3. Erin Watt - Megtört herceg
4. Rick Riordan - Tűztrónus


   Ezek közül A fekete kulcs című könyvet tegnap kaptam kézhez, de attól még a novemberi hónaphoz számítom, mert az árát akkor tettem félre és még november közepén rendeltem elő.

Olvasások és értékelések az új könyvekről:

Könyvkritika: Lois Duncan - Sötét folyosók

Könyvkritika: Charlie N. Holmberg - Az üvegmágus

Könyvkritika: Erin Watt - Megtört herceg

Könyvkritika: Rick Riordan - Tűztrónus



Friss excel tábla adatok:

444 könyv
1. 299. 855 Ft értékben


Egyéb:

- Ebben a hónapban is voltam könyvklubban, sőt, most barátom is elkísért, viszont külön bejegyzést ezúttal sem írtam.


- Kétszer voltam moziban és írtam filmajánlót:


Filmajánló: Gyilkosság az Orient expresszen


- Bevezettem a blogon egy új, könyves témájú, időről-időre visszatérő cikksorozatot:

Könyves véletlenek - 1. rész - Seraphina és társai


A Top3 legnépszerűbb bejegyzés a blogon:





Megjegyzések

  1. Szia :-) én csak dicsérni tudlak mert mindig jó bejegyzéseket írsz :-)
    Köszönöm hogy kölcsönadsz nekem könyveket, imádtam a Fallen folytatását.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Márti! :)

      Nagyon szívesen kölcsönadtam a könyvet és bármikor-bármelyik kötetet, mert tudom, hogy nálad jó helyen vannak. :)

      Köszi, hogy mindig elolvasod amiket írok.

      Törlés

Megjegyzés küldése