Januári Book Haul és zárás

Sziasztok! :)

   Hihetetlen, de már egy hónap eltelt ebből az évből.
   Ez azért nem semmi, főleg azért nem, mert valamikor a hónap elején azt éreztem, hogy ez a január teljesen kikészít és nagyon lassan telik... :(

   Mint ahogyan azt már megszokhattátok, hozom is az elmúlt 30 nap összefoglaló bejegyzését.

   Januárban nem szereztem olyan sok könyvet, főleg, hogy a Maxim kiadó még mindig nem jelentette meg Az eltemetett múlt című regényt, pedig eredetileg tavaly szeptemberre ígérték. :(
   Hihetetlen, hogy már több, mint fél éve csúszik a megjelenés...

   Íme a lista a januári könyveimről:

Agatha Christie - Egy marék rozs
Agatha Christie - A Bertram szálló
Agatha Christie - Öt kismalac
Agatha Christie - Paddington 16.50
Kiera Cass - A szirén

   Mint ahogyan azt Ti is láthatjátok, nem sokáig tétováztam és elkezdtem bővíteni az AC krimi gyűjteményemet, ami azért is kimondottan jó, mert ez volt az egyik újévi fogadalmam.

   Ha a Keleti pályaudvaron jártok és szeretitek a krimi királynőjének könyveit, egy percig se habozzatok, mert olcsón, mindössze 500 Ft-ért árulja egy hölgy a köteteket, ráadásul kimondottan jó állapotban vannak, igaz nem új kiadások, hanem régiek.

   Ha emlékeztek még, akkor a legutóbbi ilyen bejegyzésemben írtam, hogy valószínűleg csak hévégén fogok tudni olvasni, ami sajnos még mindig igaz lesz az elkövetkező - legalább - 2 hónapban is.

Olvasások és értékelések az új és az általam olvasott könyvekről:

Könyvkritika: Kiera Cass - A szirén

Könyvkritika: Ernest Cline - Ready Player One


Friss excel tábla adatok:

461 könyv

1.330.438 Ft értékben


Egyéb:

   - Ebben a hónapban - végre - megint volt könyvklub is, viszont nem írtam róla külön bejegyzést.


   - Moziban sajnos nem voltam, pedig szerettem volna megnézni a Halálkúra című filmet, viszont nem úgy alakultak a dolgok.
   Ellenben, vettünk egy Cluedo társast közösen a barátommal és teljesen a rabja és a megszállottja lettem, jó értelemben persze. :) (Lásd: Cluedo Book Tag)


A Top 3 legnépszerűbb bejegyzés a blogon:


1. Nagy kedvenceim, nem is olyan apró hibákkal?

2. Cluedo Book Tag

3. Ha... lennék


Megjegyzések