Ne keress hetedik fázist, elvileg nincs... Book Tag

Sziasztok! :)

   Ezt a bejegyzést most éppen harmadjára írom meg és nem viccelek.
   Kétszer is úgy jártam, hogy javában írtam, fogalmaztam, aztán megnyomtam valami billentyűt és az egész eltűnt... :(

   Hiába sírtam, dühöngtem és őrjöngtem, végül rájöttem, hogy nem győzhet le egy számítógép és nem babrálhat ki velem a technika!
   Szóval újra itt vagyok és hozom is a Peter Locksmith blogján személyesen nekem ajánlott Book Tag-et, aminek nem csak a címe különleges és egyedi, hanem a témája is.

A válaszaim pedig:

1. Első fázis – Kezdeti vonzalom – Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg

   Akik sokat olvasnak, azok tudják, hogy nem érdemes és nem is célravezető a borító alapján megítélni egy könyvet, de igyekszem nem képmutató lenni, így bevallom, hogy volt már olyan kötet, amit a külseje alapján választottam.
   Ez pedig nem más, Kiera Cass-tól A Párválasztó sorozat első része, aminek a többi kötetét már a belső tartalom miatt olvastam el, de az első résznél a gyönyörű borító fogott meg.



2. Második fázis – Első benyomás – Egy könyv, amit a fülszövege miatt vettél meg

   Rengeteg olyan könyvem van és rengeteg olyan könyvet olvastam, aminél a fülszöveg fogott meg igazán, ide mégis a legutóbbi ilyen kötetet választottam, ami Kiersten White története, a Természetfeletti
   Vajon mikor jön a folytatás?



3. Harmadik fázis – Flört – Egy könyv, ami jól van megírva

   Szerencsére sok-sok könyv akad kimondottan jól van megírva, de ide most a Michelle Hodkin féle Mara Dyer eszmélése című kötetet írom, mert ez a sztori izgalmas, krimiszerű-lélektani elemekkel teletűzdelt, romantikus, fantasztikus és még sorolhatnám.



4. Negyedik fázis – Első randi – Egy könyv, ami sorozat része, és annyira tetszett, hogy azonnal akartad a folytatásokat

   Ide kimondottan sok könyvet tudnék felsorolni, de végül a a 16!!! részes Sara Shepard féle Hazug csajok társaságának második kötetét (Hibátlanok) választottam, pont azért, mert amikor a végére értem hirtelen tudatosult bennem, hogy még 14!!! rész van hátra...



5. Ötödik fázis – Késő esti telefonbeszélgetések – Egy könyv, ami miatt egész éjjel fennmaradtál

   Mostanában sajnos egyre ritkábbak az ilyen esetek, amit kimondottan sajnálok, mert imádom az ilyen letehetetlen élményt... :)
   Madeleine Roux könyve, A bolyongó lélek viszont még pont egy ilyen példány volt.



6. Hatodik fázis – Mindig te jársz a fejemben – Egy könyv, amire sokat gondolsz/gondoltál

   Újra elkezdtem nézni a Castle sorozatot ezért mostanában sokat gondolok arra, hogy a kiadó tényleg elkaszálta a Richard Castle álnéven alkotó író sorozatát. 
   Egy ideig vakon hittem, hogy nem, mert a Dermesztő hőség (is) nagyon jó könyv volt.
   Sajnos csalódnom kellett...



8. Nyolcadik fázis – Találkozás a szülőkkel – Egy könyv, amit ajánlanál a barátaidnak és a családodnak

   A barátaim és a családom is nagyon különböző emberekből áll, szóval rengeteg dolgot vettem figyelembe, amikor végül Agatha Christie regényét, a Macska a galambok között című krimit választottam.



9. Kilencedik fázis – Gondolkodás a jövőn – Egy könyv, vagy könyvsorozat, amit a jövőben újra szeretnél olvasni legalább egyszer

   Csak a legfőbb kedvencek közül olvasok újra, pont ezért kicsit szégyellem is, hogy kedvenc lévén nem minden részletre emlékszek már Mindee Arnett Akkordél Akadémia trilógiájából, szóval lehet, hogy újra elő kellene vennem  A Rémálom-ügy című könyvet?



10. Tizedik fázis – Oszd meg a szeretetet – Kinek küldöd tovább a taget?

   Most akkor a KönyvParfé blogot jelölöm meg kitöltésre. :)
   Persze nem kötelező, csak ha van időd és kedved...

Megjegyzések