NAGYON népszerű könyvek/könyves sorozatok, amiket NAGYON NEM szerettem...:(

Sziasztok! :)

   Volt már egy hasonló bejegyzés, amikor is olyan könyvekről írtam, amikben valamiért csalódtam és így természetesen nem is tetszettek.
   Lásd itt --> Könyvek, amik sajnos csalódást okoztak :(
   Most olyan könyveket szedtem össze, amik egy bizonyos sorozat - leginkább - első részei és mivel nem tetszettek, 1000%, hogy soha de soha nem fogom őket folytatni és befejezni.
 
   Előre is elnézést kérek mindenkitől, de ezzel a bejegyzéssel nem az a célom, hogy megbántsam az írókat és a sorozatok rajongóit, csupán csak leírom a saját véleményemet.

Íme a lista:

1.
Darren Shan - Darren Shan regényes története

   Ezen lehet, hogy meglepődtök, főleg, hogy négy csillagot adtam az első részre, amit hangoskönyvként hallgattam meg.
   Pár hónappal később viszont rájöttem, hogy biztosan soha nem fogom elolvasni a maradék 11 részt, mert igazából nem is tetszett annyira...

2. 
Böszörményi Gyula - Ambrózy báró esetei

   Igazából még három rész + két kiegészítő kötet lenne hátra, de nekem nem tetszett. Nagyon idegesített Richárd hozzáállása a női nemhez. Engem sajnos nem ragadott annyira magával, mint
mindenki mást.
A kép forrása

3. 
Cassandra Clare - Gonosz fortélyok és az Árnyvadász világ egyéb könyvei

   Olvastam a Végzet Ereklyéi sorozatot és a Pokoli szerkezetek trilógiát is, de ezt a trilógiát sosem fogom elolvasni és persze a többi, árnyvadász univerzumban írt történetet sem, mert már a Mennyei tűz városának olvasása közben rájöttem, hogy nekem ez a világ egyszerűen túl van írva.
   Egy író ne mindig ugyanabban a világban alkosson...

4.
Susan Ee - Penryn és a Végidők napjai

   Csak az első részt olvastam, de abban kimondottan csalódtam, mert nekem túl brutális volt az angyalok világa.
   Tudom, ha jobban belegondolok, akkor pont ez lett volna a történet lényege, elvégre egy apokaliptikus világról szól, de nekem akkor sem tetszett, ráadásul Rafi kimondottan idegesített.


5. Elizabeth Gilbert - Ízek, imák, szerelmek

   Már az első részt is végigszenvedtem, mert szerintem alig történt benne valami izgalmas és az írónő túl részletesen taglalta a hétköznapjait.
   Sokan írták, főleg külföldön, hogy ez a regény megváltoztatta az életüket, de én kimondottan untam.

6.
L. J. Smith - Vámpírnaplók

   Ezen még én magam is meglepődök, hiszen az írónő másik sorozatát, a Titkos kör trilógiát egyszerűen imádtam, de a Vámpírnaplók - szerintem - erős hanyatlásnak indult a negyedik kötet után.
   Sokszor követhetetlen volt, Elenát pedig felpofoztam volna, amikor minden második fejezetben más és más Salvatore tesó után ácsingózott.


7. 
Soman Chainani - Jók és Rosszak Iskolája

   A második rész olvasásánál jöttem rá, hogy Sophie annyira, de annyira irritál, hogy ez teljesen elrontotta és lerombolta az élményt, ráadásul - nekem - ez a sorozat is túl lett írva, főleg amikor az író bejelentette a negyedik részt...


Hasonló könyvek és sorozatok, amiket szintén nem szerettem:


Abbi Glines - Existence trilógia és a kiegészítő kötet



V. E. Schwab - A mágia árnyalatai trilógia



Ally Condie - Matched trilógia




Az ötödik hullám trilógia



A Tigris sorozat

Megjegyzések