Valentin nap Book Tag

Sziasztok! :)

   Eredetileg a Dan Brown féle Eredet című könyv értékelését terveztem ma kitenni a blogra, de közben rájöttem, hogy Valentin nap van, szóval kerestem gyorsan egy a Szerelmesek napjával kapcsolatos Book Tag-et.

   Köszönöm a lehetőséget a Könyvjelző blognak.

   A mai napot én sajnos egyedül töltöm, mert barátom este dolgozni fog. Kalauz és pont éjszakásnak osztották be. :(

   Remélem nektek sokkal jobban fog telni ez a nap, de azért ne feledjétek, hogy nemcsak ilyenkor kell törődni a másikkal, hanem minden nap. :)

   Íme a tag:


1. Önálló regény, amit szeretsz

   Ide azt a standalone kötetet választottam, amit a legutóbb olvastam és nagyon - nagyon szerettem.       Romantikus, egy csipetnyi fantasztikummal, keserédes és elég jól lehet vele haladni, szóval tökéletes Valentin napi program is lehet az olvasásából.



2. Disztópia, amit szeretsz

   Nagyon sok disztópikus témájú könyvet olvastam már és sok köztük a kedvencem is, most mégis nem a legfőbb kedvenceim közül válogattam, hanem egy olyat kerestem, ahol a vadnyugati világ és a sivatagi kaland témája keveredik egymással. 
   Lenyűgöző és nagyon ötletes.



3. Egy könyv, amit szeretsz, de senki más nem beszél róla

   Szerintem csodálatosan lírai és nagyívű ez a könyv, igazán jól van megírva, a téma is egyedi és a szereplők is szimpatikusak. 
   Ráadásul, csak egy részes, mégsem beszélnek róla eleget.



4. Kedvenc könyves pár

   Ide aztán rengeteg mindenkit tudnék felsorolni, de igyekeztem a legfőbb kedvencemet kiválasztani.
   Anna Oliphant és Étienne St. Clair (L)
   Őket egyszerűen imádom együtt, mert viccesek, cukik, szeretik egymást és sokat harcoltak a másikért.



5. Egy könyv, amit mások szeretnek, de te még nem olvastad el

   Ilyen is van rengeteg, mert nem mindig megyek a nagyon népszerű könyvek után, de kiemelném a Trónok harca könyveket, mert habár a sorozatot követem (bár azt sem olyan megszállottan, mint mások), a könyvek nekem NAGYON hosszúnak tűnnek.



6. Egy könyv piros színnel

   A Csillagok háborúja univerzum könyveiből én csak az eredeti trilógia három részét olvastam, de A Jedi visszatér az egyik kedvencem.
   Ez a borító pedig annyira menő.




7. Egy könyv rózsaszín színnel

   A Vastündérek sorozat harmadik részének borítója igencsak rózsaszínűre sikeredett, pont ezért lehet, hogy a fiúk, férfiak nem is olvassák...




8. Kaptál egy doboz csokit, melyik könyves álompasi adhatta?

   Számomra nincs más könyves álompasi, mint Finnick Odair. *_*




9. Szingli vagy Valentin napon. Melyik könyvet olvasod? Melyik TV műsort nézed? Melyik filmet nézed?

   Nem vagyok szingli, de ahogy fentebb is írtam, ma sajnos egyedül leszek, ezért tuti, hogy megnézem a Valentin nap című filmet, mert azt egyszerűen imádom. :)




10. Könyvesboltban vagy. Hirtelen eltalál Ámor nyila. Melyik friss megjelenésű könyvbe szeretsz bele?

   Jó lett volna ide Dan Brown-tól az Eredet című könyvet mondani, de azt inkább mégsem írom... :(
   Így E L James-től mondom végül a Sötét című kötetet, bár az se olyan nagy szám, de legalább friss megjelenés...

Megjegyzések