Sztárban sztár + 1 kicsi - 2017/2018 - Döntő

Sziasztok! :)

Figyelem! Nem állok kapcsolatban a TV2-vel, semmi érdekem nem fűződik ennek a bejegyzésnek a megírásához. Csupán csak beszámolót írok a kedvenc műsoromról. Figyelem!


   Tegnap lezárult a 10 hét óta tartó versengés.
   Keserédes pillanatok voltak ezek, hiszen egyik szemem sír, másik nevet. Sír, mert vége és egyelőre biztosan nem lesz több adás és nevet, mert most már tényleg nem kell a TV előtt ücsörögni. Több idő jut másra. :)
A kép forrása

   Persze totálisan boldog voltam és őrjöngtem, hiszen az a páros nyert, akiknek drukkoltam.
   Nagyon boldog voltam és velük éreztem. :) 
   Ha engem kérdeztek, akkor totálisan megérdemelték a győzelmet, mert - számomra - ők minden adásban a maximumot nyújtották.

   Hála a Vastag Tamás - Varga Szabolcs párosnak, megszerettem két régebbi dalt is. 

   Rick Astley  slágerét, a Never Gonna Give You Up-ot, valamint az Easy Lover-t Philip Baile és Phil Collins előadásában.

   A tegnapi adásban nekem még kimondottan tetszett a Veréb Tamás - Fodor Eliza páros által előadott When The Rain Begins To Fall, ahol Jermaine Jackson & Pia Zadora párosát utánozták.     Veréb Tamás annyira szuper volt és mindent beleadott, hogy ott egy pillanatra meginogtam és arra gondoltam, hogy ha ők nyernek, akkor sem lesz nagy baj... :)

   Nagyon tetszett még a Nagy lányok féle Toni Braxton feldolgozás is, ami igazán meghatóra és líraira sikeredett.

   A csoportos produkciók közül inkább a Jazz+Az csapat utánzása tetszett jobban, de a Fame musical előadás sem volt rossz.
A kép forrása

   Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok ebben a pár hétben és követtétek az eseményeket, olvastátok a bejegyzéseket. :)

A kép forrása

Megjegyzések