Hangolódjunk a Bosszúállók: Végtelen háborúra - Az eredeti Bosszúállók Book Tag

Sziasztok! :)

   Már nem kell sokat várni a Végtelen háború című filmre, de ahogy ígértem, addig is hozok egy újabb ráhangoló Book Tag-et, ami a Marvel filmes univerzum, valamint a szuperhősös filmek köré épül.

   Legújabb választottam egy Bosszúállók Book Tag, ami még az első, eredeti Bosszúállók film alapján vonultatja fel a keresett karaktereket.

   A Book Tag megint csak saját fordítás, igyekeztem hű lenni az eredeti elgondoláshoz.

   Természetesen bárki viheti szabadon, csak jelölje a forrást. :)

Íme:

1. Vasember - Egy könyv, amin hangosan nevettél
A legutóbbi ilyen kötet, az egyik új kedvencem, Penelope Ward - Legdrágább mostohabátyám című regénye, aminek az első fele egyszerre volt végtelenül szórakoztató és rendkívül fülledt.
Kitűnő párosítás. ;)



2. Amerika kapitány - Egy könyv, pozitív üzenettel
Ezen sokat törtem a fejem, ám végül Lauren Weisberger - Az ​ördög Pradát visel című könyvét választottam, mert amellett, hogy végtelenül szórakoztató, bizony igen komoly üzenetet is hordoz magában.
Merjünk bátrak lenni, higgyünk önmagunkban és ha valahol nem érezzük jól magunkat, netán szenvedünk, akkor ne engedjünk a zsarolásnak és változtassunk.
Merjünk nagyot álmodni...



3. Thor - Egy könyv, ami tele van csodálatra méltóan erős karakterekkel (lelki és testi erő egyaránt szóba jöhet)
Ide bizony Suzanne Collins - Az ​éhezők viadala trilógia szereplőinek nagy részét fel merem sorolni, mert azért bizony nem kis lelki és testi erő is kell ahhoz, hogy egy ilyen kegyetlen világban megállják a helyüket és napról-napra túléljenek...



4. Fekete özvegy - Egy könyv, amiben szerepel egy badass női karakter
Nem ismerek bátrabb női karakter Hatodiknál, így a Pittacus Lore féle  A ​negyedik című regényt és folytatásait mondom, amiben Hatodik is szerepel.



5. Hulk - Egy könyv, ami hihetetlenül feldühített téged
Ilyen sajnos rengeteg van, de kiválasztottam a legfőbbet, ami a Jay Asher tollából származó  Tizenhárom ​okom volt… című regény, ami azért dühített fel, mert szerintem a kötetben felsorolt okok, nem igazi okok egy öngyilkosságra. (Ezt jól megírtam...)





6. Sólyomszem - Egy olyan könyv, amit teljesen lebecsülnek, pedig sokkal több figyelmet érdemel
L. J. Smith regényit sokan lebecsülik. Az igaz, hogy a Vámpírnaplókkal én sem voltam elégedett, viszont A Tikos Kör trilógia kimondottan kellemes meglepetést okozott és nekem egyébként nagy kedvencem is lett.
Szerintem sötéten szórakoztató, mágikusan boszorkányos, van benne egy igencsak jól működő szerelmi háromszög. ráadásul nagyon gyorsan lehet vele haladni.



+1
7.  Loki -  Egy könyv, ami teljesen meglepett és becsapott téged
Ide most nem olyan minőségben írok, mint amire eredetileg gondolnátok, de a Sötét hazugságok című könyvet már írtam egy hasonló felvetésnél, szóval ide végül Val McDermid - A ​klastrom titka című regényét írom, mert meglepően rossz volt, sokkal jobbra számítottam, ismerve az eredeti Jane Austen féle regényt, de ez...ez...borzalom volt. :(

Megjegyzések