Hangolódjunk a Bosszúállók: Végtelen háborúra - Bosszúállók Book Tag

Sziasztok! :)

   Most már annyira várom a Végtelen háború című filmet, hogy konkrétan visszaszámolok a premier napjáig, plusz már a moziba szóló jegyeket is megvettem. :)

   Ti várjátok már?

   A lényeg, hogy mielőtt megnézem a filmet és írok majd róla a blogon (legalábbis így tervezem), gondoltam hozok még egy Bosszúállók témájú Book Tag-et.

   Ezt a Tag-et az Egy könyvfüggő vallomásai című blogon találtam.

Íme:

1. Vasember
Kedvenc sorozatkezdő könyv
Ide az Anna és a francia csók című könyvet mondom, mert habár a másik két részt is szerettem, ezt a kötetet semmi, de tényleg semmi nem tudta überelni nálam.



2. Hulk
Egy könyv, amiről nem beszélsz, mert mérges leszel, ha csak rágondolsz
Ez a könyv most a Tűzpróba és persze a folytatása is, hiszen az első rész olyan szuper volt és sok újat nyújtott, utána meg csak hanyatlott az egész.
Plusz most már az íróra is haragszom a róla kiderült zaklatós dolgok miatt... :(



3. Amerika kapitány
Egy könyv, ami a második világháború alatt játszódik
Szégyen vagy sem, de nem igazán szoktam ilyen témájú könyveket olvasni, mert nagyon elborzaszt, ám közben eszembe jutott, hogy az Üresek városa viszont pont a II. világháború alatt játszódott.



4. Thor
Egy könyv, amiben van mitológiai szál
Még nem olvastam, mert nemrég vettem meg, de biztosan sorra fog kerülni az egyiptomi mitológia karakterein és történésein alapuló könyv, ami A kígyó árnyéka címet viseli.



5. Fekete Özvegy
Egy mellékszereplő, akinek bárcsak saját könyve lenne (vagyis ő lenne a főszereplő egy másik könyvben)
Ide a Vaslovag két mellékszereplőjét is meg tudom említeni.
Az egyik természetesen Puck maga, akinek szívesen olvasnék még a kalandozásairól, a másik pedig az édes kis Kacor, akinek tuti sok titka van még.



6. Sólyomszem
Egy könyv, amit imádsz, de mindenki más utál
Inkább úgy fogalmazom át, hogy imádom az Alkonyat című könyvet, de mások meg nagyon utálják... :(



7. Nick Fury
Egy flegma szereplő
A Papírvárosokból ismert Margo Roth Spiegelman elég flegma, szóval ide most őt írom.



8. Higanyszál és a Skarlát Boszorkány
Egy könyv nagyszerű testvéri kapcsolattal
Nagyszerű testvéri kapcsolat van Braden és Ellie Carmichael között a Dublin Street című regényből és persze a többi kötetben is.



9. Phil Coulson
Egy könyv, amiből bárcsak filmet csinálnának
Ilyen rengeteg van, de most mégis a Nemezis - A szeretett ellenség című könyvet írom, mert tuti, hogy látványos lenne.



10. Loki
Egy gonosz, akit imádsz
Ide most Philip Lombardot írom, a Tíz kicsi néger című könyvből, hiszen a férfi gyilkos és bőven van a rovásán, mégis szerettem a karakterét és végig drukkoltam, hogy ő valahogy élje túl az egészet...



+1
A Hangya és a Darázs
A következő könyv a TBR listádon
Ha minden jól megy akkor ez a Parázs című könyv lesz, amivel a Glamour - napok alkalmából leptem meg magam.

Megjegyzések