Hangolódjunk a Bosszúállók: Végjátékra - Végtelen háború Book Tag (1. rész)

Sziasztok! :)

   Már kevesebb, mint egy hét van a Végjáték premierjéig így hozom is a soron következő, előre beígért  Book Tag-et.
   Én már megvettem a mozijegyem és tűkön ülve várom  filmet, de gondolom, hogy ezzel nem vagyok egyedül.

   Ti mikor mentek a moziba megnézni a filmet?

   Íme a Tag első része, a folytatással pedig hamarosan érkezem:

1. Vasember - Egy nagyon ígéretes sorozat első könyve
   Ide most A kis francia panzió című könyvet írom, ami a Rózskert sorozat első része.
   Ha szeretitek a könnyed, szórakoztató és végtelenül romantikus sztorikat, akkor ezt mindenképpen el kell olvasnotok.
   Meg persze akkor is ha rajongtok Franciaországért....



2. Amerika Kapitány - A legjobb harc és/vagy háborús jelenet
   Sok könyvet olvastam már azóta, de nekem semmi sem überelte az epikus és híres Roxforti csatát, szóval ide mindenképpen ezt írom.



3. Thor - Egy olyan karakter, aki nem ember
   Esetünkben éppen szirén...
   Szerettem anno Kiera Cass Párválasztó sorozatát, de A szirén még annál is sokkal jobban tetszett.
   A vége pedig különösen, hiszen megosztó és keserédes lett, ami igazi bátorságra vall az írónő részéről.



4. Loki - Egy olyan karakter, aki a jó és a rossz között mozog
   Az egyik kedvenc és legmegosztóbb szereplő az Agatha Christie könyvekben, számomra egyértelműen Philip Lombard, aki egyszerre gyilkos és áldozat is...


5. Hulk - Egy könyv, ami mérgessé tett, nagyon felhúzott
   Mivel hamarosan érkezik magyarul a befejező kötet, így pont aktuális a Több mint különleges című könyv, ami a logikátlanságával és a követhetetlenségével teljesen tönkretette a trilógiáról alkotott eddigi képem. :(
   Pont emiatt, szerintem biztosan nem fogom elolvasni a befejező részt.



6.  Fekete Özvegy - A kedvenc női főszereplő
   Örök kedvencem volt mindig és az is lesz, Yvaine a ragyogó, élő csillaglány, Neil Gaiman - Csillagpor című  - számomra - klasszikusából.


7. Sólyomszem - Egy könyv vagy egy sorozat, aminek sokkal népszerűbbnek kellene lennie
   Ilyen egyébként elég sok van, de ami most hirtelen eszembe jutott, az a Dorothynak meg kell halnia sorozat, aminek pont azért nem jelenik meg végül a befejező kötete, mert idehaza nem lett olyan népszerű...:(

Megjegyzések