XXVI. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál - Élménybeszámoló

Sziasztok! :)

   Tegnap végül mégis eljutottam a Könyvfesztiválra, de már olyan fáradt voltam amikor hazaértem, hogy nem volt sem kedvem, sem pedig energiám írni a blogra, így ezt most gyorsan pótolom és megmutatom, hogy milyen könyveket vettem, illetve milyen apróságokat szereztem.
   Jól éreztem magam, de valami mégis hiányzott.
   Sok helyen olvastam, főleg a Molyon, hogy ezzel mások is így voltak. Nekem ez volt az második fesztiválom és lehet, hogy már nem hozta ugyanazt a varázst, mint anno az első alkalommal vagy nem tudom, de kicsit rossz kedvvel jöttem el végül, valami megmagyarázhatatlan ok miatt...

   Azért biztosan fogok még menni máskor is, meg persze ha lesz időm, akkor a Könyvhétre is. :)

   Egyébként, mindössze két könyvet vásároltam és erre most igazán büszke vagyok. Nem estem kísértésbe és felesleges, túlzott költekezésbe. Ezt a kettőt akartam beszerezni és képes voltam magam tartani a tervhez, bár ebben erősen közrejátszik a tavaly december óta tartó olvasási válságom. :(

   Melinda Taub- Veronai szerelmesek
   Ransom Riggs - Napok térképe

   Valamint sok-sok könyvjelző, Narnia krónikái lufi (ami sajnos végül leeresztett), Napok térképe vászontáska, kedvezményes kuponok és beleolvasók.

   A kedvenceim: az Agave kiadó, a Harmat kiadó, a Kossuth kiadó standjai, valamint a Maxim kiadó voltak.
   Az eladók itt végtelenül türelmesnek,  kedvesnek és segítőkésznek bizonyultak. Mosolyogtak és bátorítottak, hogy vigyek könyvjelzőket, beleolvasókat és mindenféle izgi, könyves kiegészítőt.

   A Könyvmolyképzőnél olyan tumultus és tömeg volt mindig, hogy alig tudtam levenni a polcról a Veronai szerelmeseket, sőt, végül egy eladó sietett a segítségemre és adott belőle egy példányt.
   Igazából nem is tudom, hogy a John Scalzi vagy a Böszörményi Gyula dedikáláson álltak-e többen sorba?! Azt biztos, hogy le a kalappal a sorban állók előtt, mert volt mit kivárni, az biztos.

   Imádtam a Főnix Könyvműhely standját is, ahol mindenki a Thor féle Vihartörővel és Mjölnirrel akart fotózkodni, ráadásul a standnál, az Oculus és a Holdárnyék könyvek írója A. M. Aranth (Holló-Vaskó Péter) szolgálta ki a vevőket, aki annyira kedves volt, hogy személyében teljesen pozitív csalódás ért. 
   Persze nem mintha eddig rosszat gondoltam volna róla vagy ilyesmi, csak sosem találkoztam még ilyen közvetlen, barátságos és pozitív emberrel. Most már biztos, hogy fogok tőle olvasni valamit.
   Legnagyobb sajnálatomra a Narnia krónikái kvíz ma délután lesz, így erről lemaradok, pedig annyira érdekelt volna, hogy mik lesznek a kérdések, szóval ha közületek bárki is részt vesz majd rajta, kérem írja meg, hogy milyen volt, mert nagyon kíváncsi vagyok rá.

   Összességében tehát: A kimondottan hosszú vonatút és a borzalmasan változó és szeszélyes időjárás ellenére jól éreztem magam, de nem távoztam kimondottan boldogan, mert valamit hiányoltam a légkörből, amit nem igazán tudok megmagyarázni.
   Azért még mindig ez az egyik legjobb könyves esemény, szóval érdemes rá kilátogatni, hiszen sosem lehet tudni, hogy milyen kincsekre bukkanunk.











Megjegyzések