Könyves terveim az idei Könyvfesztivál alkalmából

Sziasztok! :)

   Természetesen idén is tervezem, hogy személyesen kilátogatok a Könyvfesztiválra, de az az igazság, hogy már jó pár éve mindig ez van és végül sosem sikerül megjelennem. :(

   Persze, most még olvasási válságom is van, de nem tudom figyelmen kívül hagyni az új, izgalmas megjelenéseket, ezért összeszedtem, hogy mely könyvekkel számolok idén.
   Ezek között egyébként vannak régebbi kiadások is, hiszen pár kötet most keltette fel az érdeklődésemet.

   Ti milyen könyveket vártok az idei Könyvfesztivál alkalmából?

   Íme a lista:


1. Melinda Taub - Veronai szerelmesek
   Ezt a könyvet várom idén a legjobban, hiszen kivételes történetnek ígérkezik.
   A Shakespeare féle Rómeó és Júlia alternatív folytatása, ami Rozalin és Benvolio szerelmi történetét dolgozza fel.
   A könyvet eredetileg Elátkozott szerelmesek címmel akarták megjelentetni, ráadásul a kiadó, a borítóból is saját példányt kreált.
   Több, mint egy éve ígérik a megjelenést, szóval remélem, hogy most már tartják magukat az ütemtervhez...



2. Jessica Day George - Üveg ​hercegnő
   Az első kötet még 2011-ben jelent meg, az akkori Könyvhéten. Emlékszem, mert anno személyesen is kint voltam és megvettem a kiadó standjánál.
   Igazából sokáig nem is tudtam, hogy ez egy sorozat, hiszen az előző rész lezártnak hatott. Nagyon érdekelne, hogy mi a valódi indok, amiért pont most fog érkezni a folytatás?!
   Remélem nem az lesz végül, hogy a harmadik, befejező kötet nem jelenik majd meg, mert ez a rész nem fog olyan jól fogyni? 
   Mostanában sajnos egyre több ilyet látok. :(



3. Ransom Riggs - Napok térképe
   Ami egyébként sokkal előbbre várható, már a Könyvfesztivál előtti hétre ígéri a kiadó, szóval lehet, hogy sokkal hamarabb sort kellene rá keríteni.
   Csodálkozom, hogy az író folytja a trilógiát, hiszen szépen lezárta anno és elégedett voltam a végével. Persze annyira nem kellene meglelődni, hiszen ma már sokan  képtelenek abbahagyni és befejezni egy túlságosan is sikeres sorozatot. Lásd: Cassandra Clare és az egész Árnyvadász univerzum.
   Szeretném elolvasni ezt a kötetet, de remélem, hogy végül nem azoknak a sorozatoknak a sorsára jut, aminek a befejezésére már senki sem lesz kíváncsi, mert nyújtják, mint a rétestésztát...



4. Katharina Neuschaefer - A ​világ legszebb mondái
   Ez a gyűjteményes kötet egy tavalyi megjelenés, de engem most kezdett el igazán érdekelni.
   Mindig is szerettem a mondákat, regéket és a különböző népek mitológiáját, szóval nem is értem, hogy miért csak most fedeztem fel magamnak?
   Az biztos, hogy csupa jót és dicséretet olvastam róla, szóval szeretném beszerezni és elolvasni.



+1  Neil Gaiman  és Terry Pratchett - Elveszett próféciák
   A könyv igazából már szinte sehol sem kapható és a kiadó utánnyomást tervez új borítóval, hiszen a kötetből készült sorozat hamarosan debütál külföldön.
   Szóval inkább várok májusig az újbóli megjelenésig, elvégre Gaiman munkásságát amúgy is szeretem és a sorozat előzetese roppant ígéretesnek tűnik. ;)




+2  Kiersten White - Végtelenül
   Az az igazság, hogy ezt a könyvet pont, hogy nem tervezem megvenni, habár az első két kötetet olvastam. 
   A borító pedig csodaszép, de tényleg csak akkor fogom beszerezni, hogy ha sok pénzem marad feleslegben, ami jó vicc.
   A második rész annyira borzalmasan gyenge volt és akkora csalódás, hogy elvette a kedvem a folytatástól...

Megjegyzések