Kreatív sarok: Scrapbook és pocket letters... most ezeket készítettem - 3. rész

Sziasztok! :)

   Utoljára jó régen, még valamikor március végén volt ilyen típusú bejegyzés, legalábbis olyan, amiben a legújabb Scrapbook és Pocket letters újdonságaimat mutattam be nektek.

   Mivel a kedvenc hobbi boltom sokáig zárva volt, így kénytelen voltam beosztani a februárban vásárolt termékeket. Heti egyszer vagy kéthetente alkottam valamit, amiket összegyűjtöttem most egy posztba.

   A témák között szerepel még a Húsvét, a lovak és az unikornisok, vagyis a tündérmesék világa, a kutyák és a cicák, a várak, kastélyok, valamint az egyik nagy kedvencem, a Narnia krónikái.

   Íme:
C. S. Lewis - Narnia krónikái




Nyúlözön Húsvétra




Cicák




Kutyák




Unikornisok és lovak




Húsvét




Várak és kastélyok

Megjegyzések