Kreatív és kézműves sarok: Kreatív hét - 2. rész

Sziasztok! :)

   A Kreatív hét második felvonásában egy Scrapbook és Pocket Letters Haul témájú bejegyzéssel érkezem.

   Tudjátok, hogy mindig örömmel vásárolok különböző kreatív és hobby boltokban. Erről már sokat írtam és sok bejegyzést is készítettem. A minap eldöntöttem, hogy rendelek magamnak az internetről egy nagyobb összegű kreatív csomagot.
   Először zsákbamacskára gondoltam, meglepetésdobozra, de rájöttem, hogy ár-érték arányban az nekem túl drága, ráadásul ki tudja, hogy végül mit fognak küldeni? Ha olyan dolgokat, amik nem tetszenek, csak szimplán ráfizetek...
   Így jött az ötlet, késő este, fél 12 körül, hogy keresgélek a neten, ahol végül teljesen véletlenül rátaláltam az Artmie - Kreatívház webshopjára.
   
   Az Ő termékeikből válogattam össze a csomagom, amiről most hozok egy unboxing (kicsomagolós) cikket.
    Előre leszögezem, hogy ez a bejegyzés nem reklámozás céljából készült és semmiféle hasznom nem származik belőle. Sem anyagi, sem semmilyen más!


1.    A rendelést múlt hét csütörtökön adtam le, majdnem éjfélkor. Minden terméket magam válogattam a webshopból. Az árak számomra nagyon kedvezőek voltak, pont az én pénztárcámhoz valóak. A szállítás 14.000 Ft felett ingyenes volt, csak az utánvétért kellett fizetni egy jelképes összeget. A GLS és Zoli, imádott futárom hozta házhoz a csomagom, tartva magukat a beígért 2 munkanaphoz.
      Már a doboz kinézete is nagyon imponáló volt, hát még ami benne lapult. :)



2.     A dobozban volt egy csomó védőgázas buborékfólia, hogy azzal védjék a termékeket, a szalvétákat pedig külön be is csomagolták egy óriási postai borítékba. Szerencsére minden kincs sértetlenül érkezett és persze hiánytalanul.



3.     Rendeltem három tömb papírkészletet. Ezek közül kettő Vintage és Steampunk téma, még egy Pastel. Nekem külön tetszik, hogy a kisebb tömbökben minden lapból kettő van, ráadásul egyaránt egy oldalasak a nagy és kisebb lapok is, ami számomra előny, mert alkotás közben nem azon kell törnöm a fejem, hogy melyik mintás oldalt áldozzam be?! :)
         Ezek mellé rendeltem még sok-sok színes fagombot.



4.     Aztán vannak még itt csodaszép szalvéták - különböző témákban - valamint egy 8 darabos washi tape készlet, betű matricák és vintage brossok is.
         Megint csak külön kiemelném, hogy itt 8 darab washi tape került annyiba, mint más helyen 1 darab. Szóval annyira örültem neki.



5.     A fentebb felsoroltak mellett pedig érkeztek még dombornyomott matricák, papírvirágok, filc baglyok, facsipeszek és egy 104 darabos fa betűkészlet, valamint sokféle, színes dekor virág és még több gomb, fém medál díszek és a többi...



6.     Nagyon szépen köszönöm az Artmie - Kreatívház munkatársainak. Igényes, csodaszép csomag, szuper áron. Teljes mértékben elégedett vagyok és mindenkinek jó szívvel fogom ajánlani Önöket.

Megjegyzések