Kreatív és kézműves sarok: Egy antik ékszertartó doboz új élete

Sziasztok! :)

   Amikor a múltkor tettem fel bejegyzést az új scrapbook képről, írtam nektek, hogy a kék képkeretet egy garázsvásáron találtam. 
   Akkor egyébként vettem ott egy antik hatású díszdobozt is, ami eredetileg ékszertartóként funkcionált.
   Ebben a bejegyzésemben megmutatom nektek, hogyan kapott a a kopottas, egyszerű fadoboz új külsőt.

   Eddigi kézműves és kreatív alkotásaim listája:



   Az elkészítés menete pedig a következő:

1. lépés
   Ezt már kívülről tudjátok Ti is...:)
   Készítsük elő azokat a dolgokat, amikre majd szükségünk lesz a kézműveskedés során. Ezek pedig: maga a doboz, dekupázs ragasztó, ecset, szalvéta, aminek persze csak egy rétege maradt és olló.


2. lépés és az utána lévő sokadik lépések
   Kenjük be dekupázs ragasztóval a doboz minden oldalát, majd - ügyelve a feszességre - egyenként, oldalanként vezessük fel a szalvétát, hogy fedje a ragasztós részeket, kenjük át még egyszer festékkel a mintás részeket is, végül pedig hagyjuk megszáradni és kezdjük elölről, amíg minden oldal sorra nem kerül.







   
3. lépés
   Amikor elkészült a doboz és minden oldala megszáradt, vettem elő rózsaszín, fehér pöttyös szalagot és kétoldalú ragasztóval, körbe felvezettem plusz díszítésként a doboz felhajtható tetejére. 
   Egyedül a fehér csipkeborítást hagytam meg az eredeti kinézetből, ami az üveglap széleit díszítette.



Megjegyzések