Kreatív és kézműves sarok: Kreatív hét - 3. rész

Sziasztok! :)

   A Kreatív hét utolsó bejegyzése egy olyan dekorációs bemutató lesz, amit már megszokhattatok a blogon, hiszen visszatérő elem.

   Bemutattam már nektek a szobám őszies, karácsonyi, télies és tavaszias dekorációit, így természetesen nem maradhat el a hiányzó nyári kinézet sem. Erről hozok most egy bővebb, átfogó bemutatót.
   Eddigi ilyen témájú bejegyzések:





   Most pedig érkezzen akkor a Nyári dekoráció a szobámban - 2020:

   1. Színes pomponok kis, díszes üvegben
       A Pepco akciójában vásároltam múltkor két csomag kreatív szettet, amik szerencsére nem voltak teljesen egyformák, így sok-sok extra kreatív dologgal gazdagodtam.
       Köztük volt egy csomó különböző méretű és színű pompon is, amiket gyorsan beletettem a fehér pöttyös, rózsaszín szalaggal díszített befőttesüvegembe és rögtön kész is lett egy újabb jópofa dekoráció.



2. Gyertyák nyárias illatokkal
       Szintén a Pepco kínálatából szereztem be ezeket a csodás, illatos gyertyákat is.
       A piros színű bogyós, erdei gyümölcsös illatú, a fehér virágos, még a zöld édes körte. Mennyei mind. (L)


     
3. Színpompás szárított virágok és egyéb díszek kosárkákban
    A kosárkákra itthon leltem rá és rögtön úgy éreztem, hogy muszáj valamivel megtöltenem őket. 
    Így jött az ötlet, hogy szárított, színes virágokat és a hozzájuk járó egyéb díszeket teszem beléjük.
    Egyik kedves ismerősöm kreatív és hobby üzletében jártam Orosházán és ott találtam rá ezekre az előrecsomagolt csodákra.
    Az elmaradhatatlan üveges művirágok (Pepco) és a locsolókannás, élő borostyán (Penny) maradtak, hiszen úgy gondoltam, hogy ehhez a szetthez is jól illenek.






4. Fényfüzérek, mert egyszerűen imádom őket
       A családom szerint szépen-lassan a megszállottja lettem ezeknek a gömb és egyéb alakú fényfüzéreknek, amit nem is tagadok és büszkén vállalom. ;)
       Több könyves vloggernél láttam, hogy a polcaikat ilyenekkel díszítik, így a már meglévő fehér és piros szív alakú, valamint sötétkék, világoskék és lilás-mályvás gömbök mellé most beszereztem egy hosszabb (20-as), rózsaszínes-szürkés árnyalatú darabot.



Megjegyzések