Fall Fest 2020 - 1. rész: Pumpkin Spice Latte Book Tag

 Sziasztok! :)

   Itt van az Ősz, itt van újra, így érkezem is az első őszies témájú könyves kérdőívvel, ami a Pumpkin Spice Latte címet viseli.

   Egyben pedig kezdő nyitánya egy, a blogon hosszabb ideig -  ha minden jól megy egészen 2020. november 30-ig - futó bejegyzés sorozatnak, ami a Fall Fest vagyis Őszi Fesztivál címet fogja viselni és aminek keretein belül egy héten legalább egyszer - vagy többször - igyekszem majd hozni nektek valamilyen őszies témájú, őszies hangulatú bejegyzést.

   Az eredetit ezen az oldalon találtam: Acquadimore Books, Adult & Young Adult Fiction Reviews

   Íme az én válaszaim:

1. Pumpkin Spice Latte - Egy könyv, amit mindenki szeret utálni, de neked tetszett
   Kicsit úgy érzem, hogy sokaknál divat utálni és szidni az Erin Watt féle Royal-család sorozatot, hiszen olyan szappanoperás, de nekem a Bukott örökös volt az egyik kedvenc olvasmányom idén.



2. Az Ősz a kedvenc évszakom - Egy könyves közhely, amitől nem tudsz betelni, amit képtelen vagy megunni
   Sok olyan van, amit már tényleg unok, mint például a ,,Gazdag, bunkó pasi és a visszahúzódó, szűzies nő páros", de képtelen vagyok megunni a ,,Kisváros valami borzalmas titokkal" közhelyet, mert a valóságban tényleg mindenkinek és mindenhol van valamilyen rejtegetnivalója...



3. Vegyünk fel végre egy pulóvert a póló helyett - Egy olyan könyv, amitől valami teljesen másra számítottál és végül jól meglepett
   Eleinte szkeptikus voltam J. K. Rowling - Átmeneti üresedés című könyvével, pont ezért először inkább a minisorozatot néztem meg, de az annyira tetszett, hogy végül a könyvre is sort kerítettem és milyen jól tettem. :)
   Tele van sok-sok szuper, érdekes és megosztó karakterrel.



4. Boo - Egy ijesztő, kísérteties könyv a kívánságlistádról
   Már alig várom, hogy megjelenjen végre a Maximnál Thomas Olde Heuvelt horror története, a Hex ​– Egy boszorkány bosszúja. 
   Annyira jó lenne Halloweenkor olvasni. Drukkoljatok.



5. Tarot kártya olvasása - Egy könyv, amire szerinted biztosan öt csillagot fogsz majd adni
   Nem tudom, hogy mikor fog megjelenni végre A boszorkány éjszakája, bár nem tervezem, hogy a téli időszaknál hamarabb elkezdem, mert ez a trilógia pontosan akkor a leghangulatosabb, de szerintem a befejező kötetre is öt csillagot fogok majd adni, mint az előző részekre...legalábbis remélem, mert hatalmasak az elvárásaim.



6. Sephora zsálya + Kristály szett - Egy könyv, ami jól indult, de végül csalódást okozott
   Nekem - eddig - az idei évem nagy csalódása volt a Barátod, Carter című könyv azzal a sok idegesítő, éretlen és kidolgozatlan, klisés karakterrel. Ó, borzalom!

Megjegyzések