Kreatív és kézműves sarok: Scrapbook és pocket letters... most ezeket készítettem - 6. rész

Sziasztok! :)

   Remélem, nem megyek vele az agyatokra, hogy lassan már több a kézműves cikk a blogon, mint a könyves, de a múltkori Haul bejegyzésben említettem, hogy elszabadult velem a ló és ezerrel készítem az új scrapbook és pocket letters újdonságokat.

   A témák között ezúttal a manók és tündérek szerepelnek, a Stamperia: Cosmos papírkészletéből is alkottam valami újat, aztán Jane Austen nyomdokaiba léptem, majd életemben először használtam díszítésnek kivágatokat, valamint készült újabb tengerpartos, vintage és flamingós-trópusos központú alkotás is.

   Íme pár kép:

Cosmos Pocket Letters



Itt tündérek és manók laknak



Irány a tengerpart!



Jane Austen nyomdokaiban



Barnás-sárgás Vintage Pocket



Trópusi flamingók



Kivágatok

Megjegyzések