Kreatív és kézműves sarok: Mega-giga Scrapbook és Pocket Letters Haul

Sziasztok! :)

   Az elmúlt pár hétben ,,kicsit" elszaladt velem a ló és több helyről is rendeltem kreatív dolgokat, amikből aztán most őrült módon készítem az újabb és újabb Scrapbook és Pocket Letters újdonságokat.

   Minden csomagot bevártam és lefényképeztem nektek, most pedig hozom a képeket és örömmel mutatom meg nektek, hogy milyen kincseket szereztem.

   Eddigi kézműves Haul bejegyzések:

   Kézműves sarok: Scrapbook Haul

   Kézműves sarok: Újabb Scrapbook Haul

   Kreatív és kézműves sarok: Kreatív hét - 2. rész


1. csomag
   Ez volt a legnagyobb rendelésem, amit az Iskolacucc weboldalon adtam le, annak is a Kreatív Hobbi részlegén.
   Jó szívvel ajánlom őket, mert pontosak voltak, gyorsak és csodálatos termékek érkeztek, szuper árakon. :)






2. csomag
   A második rendelésemet Orosházán vettem át személyesen és a Kreatív Bazár webshopjában adtam le. 
   Ezt a boltot és webshopot egy olyan hölgy működteti, aki maga is hatalmas kreatív rajongó és alkotó, így nagyon ért az olyanok nyelvén, mint amilyen én is vagyok. ;)
   Ezekhez a csodálatos dolgokhoz szereztem még Békéscsabán, a Tímárker papírboltban sok-sok matricát is.




3. csomag
   A harmadik csomag tartalmát a Gomolda Webáruház kínálatából rendeltem, azt is a Gombok és Szalagok almenükből.
   Őket is ajánlom, mert megint csak csodaszép termékek érkeztek, ráadásul rekord gyorsasággal és precizitással.
   Plusz pont, hogy tudtukon kívül, de rájöttek, hogy könyvmoly is vagyok, mert küldtek ajándékba öt darab könyvjelzőt.


+1 csomag
   A plusz csomagomat a Sugallatok Mixed Media Scrapkör születésnapi nyereményjátékán nyertem/szereztem.
   Itt a futárszolgálat sajnos kerek egy hétig ült a csomagomon, így már nagyon elkeseredett voltam, de ez nem a Sugi csoport hibája, természetesen.
   A kérdés már csak az, hogy megérte-e várni? A válasz egyértelmű és óriási IGEN, mert szuper  - főleg - őszies témájú dolgokat kaptam.
   Szóval ezúton is: Köszönöm szépen. :)


Megjegyzések