Kreatív és kézműves sarok: Scrapbook és pocket letters... most ezeket készítettem - 4. rész

Sziasztok! :)

   A Kreatív hét keretein belül bemutattam nektek a legújabb scrapbook és pocket letters újdonságokat és ugye volt csomagnyitó/haul bejegyzés is, amiben láthattátok, hogy milyen kreatív kincseket vásároltam.

   Ezekből természetesen újra alkottam, így most hozom is megmutatni az alkotásaimat.




   A témák között szerepel: a vintage, a steampunk, a szőlészet-borászat, a tenger, levelek és üzenetek, valamint a gyermekáldás és a trópusi stílusgyakorlat, amit a Sugallatok Mixed Media ScrapKör júliusi kihívásra készítettem. 

   Íme pár kép:
Steampunk pocket letters



Vineyard



Vintage pocket letters



Sea, Shell, Salt



Babaáldás



Lost Paradise



Levelek és üzenetek

Megjegyzések