Kreatív és kézműves sarok: A kék bűvöletében

Sziasztok! :)

   Anno kiírtam Molyra is, hogy az Augusztus 20-i hosszú hétvégén meszeltünk, előtte pedig pakolásban voltunk, majd lázas átalakításban, mert egy-két dolgot megváltoztattam a szobámban.

   Minden fal kék színűre lett festve és így jött az ötlet, hogy ettől kezdve lényegében mindent a kék és annak különböző árnyalata fog uralni. :)

   Az Obiban vettem például egy szuper kék alapú, de ezüst pöttyökkel tarkított takarót, új díszpárnákat, rengeteg képkeretet és egyéb díszt a Pepco boltokban, tettem fel krémszínű sötétítőt kék szalagokkal átkötve, az egyik ágy ki lett selejtezve és helyette kényelmes fotelok kerültek be, amiket szintén a kék egyik árnyalatát viselő plédekkel takartam le, de vettem két - szintén - kék árnyalatú rongyszőnyeget, egy új vintage mintás órát és a többi...

   Hetekig csinosítgattam a szobám, vásároltam apróságokat és készítettem díszeket, na meg persze azért sok dolog ugyanaz maradt, mert lehet hogy sokatoknak nem tetszik, de én személy szerint például imádom zsúfolni a képeket a falakra. ;)

   A kék mellett még a lila, a narancssárga, a zöld és a barna színek dominálnak, ráadásul maradtak a már jól bevált gömbfüzérek, amiket még mindig rajongásig imádok.

   Bocsi a hosszú bevezetőért. A lényeg az, hogy most hoztam pár képet a megújult szobámról, ami persze csak és kizárólag nekem tetszik, az én ízlésemet tükrözi, nem mellesleg pedig cseppet sem hibátlan, hiszen a fal például több helyen vizesedik...:(

   Íme:













Megjegyzések