Supernatural Book Tag - 2. rész

 Sziasztok! :)

   Pár napja hoztam már az Odaát Book Tag első részét, amit ezen a linken tudtok elolvasni, most pedig érkezem a beígért folytatással.

   Találtam a neten egy 15 kérdésből álló, a sorozathoz kapcsolódó Book Tag-et, aminek most a hátarlévő hét kérdését válaszolom meg.

   Íme:

9. Alakváltók - Egy olyan könyv, aminek a borítója jobban tetszett, mint amivel idehaza megjelent
   Ide igazából rögtön két könyv is kapásból az eszembe jutott. 
   Az egyik a Julie Cross féle Förgeteg, aminek a magyar borítója egy förmedvény lett és aminek semmi köze a történethez, még a másik a Caraval, amit még nem olvastam, de az orosz borító nekem sokkal szebb, mint a magyar, ami egyébként az eredeti is.




10. Vadászok - Egy karakter, akit akár te is levadásznál
   Gondolom ide egy olyan szereplő kellene, akit utálok, szóval legyen mondjuk Snow elnök, hadd tudja csak meg, hogy milyen amikor bent van az Arénában és ő a célpont.
   Bár az előzményből már kiderült, hogy azért volt ezzel némi tapasztalata, de ez akkor sem mentség a tetteire...sőt.



11. Chuck / A szerző - Egy könyv, amiben szinte előre kitaláltad a nagy fordulatot
   Szinte már az elejétől sejtettem, hogy mi lett Rebecca valódi sorsa, pontosabban inkább azt sejtettem, hogy Maxim milyen szerepet játszott az eltűnésében, de azért a végső lelepleződés és a síron túli bosszú engem is meglepett.



12. Castiel kabátja - Egy könyv, ami sokkal jobban néz ki a védőborító alatt
   Igazából ide nem jutott eszembe semmi konkrét, hiszen ma már vagy olyan könyvek vannak, amiknek a védőborítója alatt is pontosan ugyanaz a borító, lásd mondjuk a régebbi kiadású Harry Potter könyvek vagy olyanok, ahol a védőborító alatt csak egy egyszínű, egyszerű borító hever, mint például a Nicolas Barreau kötetek.
   Idehaza eddig nem sok ilyen különleges kötettel találkoztam...



13. CARRY ON MY WAYWARD SON - Melyik az a zene a lejátszási listádról, ami tökéletesen illik egy könyvhöz is és akár a filmzenéje is lehetne
   Itt most egy picit csalok és egy már konkrét könyvet, valamint az abból készült sorozatot nevezem meg, aminek már az előzetese alatt is Kelly Clarkson - Underneath the Tree című száma szólt és szerintem annyira passzolt hozzá.
   Ez pedig a Dash és Lily első része, a Kihívások könyve.

   

14. Charlie - Egy tökéletes fangirl/fanboy pillanat
   Esetemben fangirl pillanat volt, amikor eljutottam a Luxen könyvek borítójának, Pepe Tothnak a dedikálására, hiszen sokunknak ő az igazi, megtestesült Daemon Black. (L)




15. Házasság/Csók/Pofon avagy Castiel, Dean és Sam
   Ha választani kellene a három főszereplő közül, mert nekem Castiel is az, akkor egyértelmű, hogy  Castielhez mennék feleségül, mert őt szeretem a legjobban és nem győzöm hangsúlyozni, hogy mekkora pozitív karakterfejlődésen esik át, ami nekem örök heppem.
   Dean lenne, akivel csókolóznék, mert ő nagyon vagány és belevaló, de a vadászat az élete, tehát hosszú távra nem lenne érdemes tervezni vele.
   Sam karaktere számomra nagyon megosztó, sokszor nem kedvelem és nem értek egyet a döntéseivel sem, így őt vágnám képen, hogy észhez térjen végre. ;)

Megjegyzések