Advent 2020 - Második felvonás - Karácsonyi dekoráció az otthonomban

 Sziasztok! :)

   Múlt héten, Advent első vasárnapján egy Karácsonyi témájú kézműves és díszes Haul témájú bejegyzéssel készültem nektek, amit ezen a linken tudtok megnézni és elolvasni.

   Most pedig hozom az Advent 2020 - Második felvonását, amiben megmutatom, hogy a vásárolt karácsonyi díszekből miként teremtettem idén karácsonyi hangulatot az otthonomban.

   Tavaly ilyen volt --> Kreatív sarok: Karácsonyi dekoráció az otthonomban - 2019

   Maradt sok olyan dolog, amiket nagyon megszerettem és nem volt célom változtatni rajtuk.
   Mindezek mellett pedig új, csere plédeket vettem a fotelokra és az ágyra a Spar akciójában, kerültek még pluszban dekormatrica lepkék a falra, valamint beszereztem a Pepcoban egy szuper újságtartót, legalábbis én a Lakáskultúra és Praktika magazin gyűjteményemet tartom benne. ;)

   Ilyen volt --> Kreatív és kézműves sarok: A kék bűvöletében

   Íme pár kép:






















Megjegyzések