Kreatív és kézműves sarok: Narnia krónikái színező - 1. rész

 Sziasztok! :)

   Képzeljétek, tegnapelőtt hivatalosan is leadtam a szakdolgozatomat, szóval most talán egy kicsit megpihenhetek...:)

   Pár hónapja már rendületlenül színezem a Narnia krónikái tematikájú, felnőtteknek - is - szánt relaxációs színezőt és most eljutottam arra a pontra, hogy minden kötetből legalább egy képet kiszíneztem.

   Ezeket szeretném most megmutatni nektek.

Pár szó magáról a színezőről és a hozzá használt eszközökről:
   A színezőnek az a fő különlegessége, hogy az eredeti illusztrátor, Pauline Baynes munkái jelennek meg benne. Ő volt, aki mind a hét Narnia kötetet illusztrálta, de például Tolkien könyveihez is készített munkákat.
   Maga a színező felosztása követi a hét kötetet. 
   A lapok lehetnének kicsit jobb minőségűek is, mert sajnos az erősebb színeknél itt-ott átűtnek...ezt tudom felhozni egyetlen negatívumként.
   Vannak benne nagyobb képek, idézetes részek, valamint olyanok, ahol bizonyos minták ismétlődnek.
   Én egyébként sokszor igyekszem úgy színezni, mint az eredeti illusztrátor, mert nagyon tetszenek az ő elgondolásai.
   A megfelelő eszközökhöz még anno a Molyon kértem segítséget, végül pedig kétféle filcet választottam. Az egyik a Stabilo tűfilc készlete, ezekkel színezem a kisebb mintákat, valamint az elnagyolt háttereket.
   A másik pedig az Ico ecsetirón 24db-os készlet, ami vízfesték hatást kelt és egyszerűen imádom. Már két csomagot vettem belőle és bátran ajánlom minden színezni vágyónak. ;)


   Most pedig íme pár kép:
Aslan


Digory, Polly és Sólyom


Narnia teremtése 1.


Narnia teremtése 2.


Lucy és Tumnus úr


Edmund első találkozása Jadissal 1. 


Edmund első találkozása Jadissal 2.


Shasta, a nevelőapja és a tarkaan


Lucy a Caspian hercegben 1.


Lucy a Caspian hercegben 2.


Lucy, Edmund és Eustace


Lennvilág idézet Az ezüsttrónból


Eustace, Jill, Borongány és a rögmókok Lennvilágban 


A végső ütközet idézet


Tirian, Gyémánt és A végső ütközet

Megjegyzések