Kreatív és kézműves sarok: Tavaszi dekoráció a szobámban - 2021

 Sziasztok! :)

   Igen régen volt már Kreatív és kézműves sarok bejegyzés a blogon, még valamikor az év elején.
   Sajnos nincs időm a kreatív dolgokra, teljesen elhanyagoltam mostanában a Scrapbook és Pocket Letters témájú kézműveskedéseket. :(
   Tegnap viszont beszabadultam az egyik közeli Pepco boltba és vettem pár újdonságot, díszeket a szobámba.
   Most ezeket szeretném megmutatni nektek.


   Természetesen újra elővettem olyan dolgokat, amik már tavaly is megvoltak.

   Íme pár kép:

1. Egy új ágytakaró:
   Amikor bezártak a Pepco boltok, megfogadtam magamnak, hogy ha újra kinyitnak és amikor menni fogok megint, ráadásul lesz ilyen ágytakaró, akkor az egy jel és meg kell vennem. :)
   Szerintem csodálatos ez a sötétkék szín, rajta ezekkel a hófehér virágokkal.


2. Új ágytakarók a fotelekre és fénygömb füzérek a falra:
   Szintén a Pepcoban vettem ezeket a fotelekre való takarókat, amik színükben egész jól passzolnak az ágytakaróhoz.
   Nézzétek, most már három különböző szettem van az ágyra és a fotelekre.
   A barnás-aranyos és lilás-rózsaszínes fényfüzérek eredetileg a szoba közepén, a lámpákról lógtak le, de oda más dolgokat tettem, így ezek átkerültek a falra, a fotelek mögé.



3. Színes pompomok üvegekbe zárva:
   A pompomok különleges színei teljesen elvarázsoltak, az áruk pedig nagyon olcsónak bizonyult, szóval úgy voltam vele, hogy kellenek és kész.
   Befőttesüvegekbe tettem őket, szalagokkal kötöttem át őket és íme az eredmény.



4. Az összkép:
   Tavalyról itt vannak még a tavaszi madárkák, a szintén Pepcoból szerzett virágcsokrok és persze azok a szárított, színes virágok, termések, amiket kis kosárkákba szórtam.



5. Sárga virág díszlocsolóban:
   Tavaly vettem még a Pennyben ezt a sárgás, lepkékkel díszített locsolót, amiben akkor élő virágok és borostyán nőtt, de ezek sajnos kipusztultak...:(
   Így jött az ötlet, hogy a locsolóba egy ilyen vidám színű művirágot teszek.



6. Kékes árnyalatú óriás pompomok:
   Ezeket is a Pepcoban vettem és egyszerűen imádom őket.
   Illenek a szoba stílusához, a fal színéhez és úgy igazából az egész kékes hangulathoz.
   Egyszerű papírból készültek és nekem kellett kihajtani őket.


Megjegyzések