Fall Fest 2021 - 2. rész: Továbbra is hangolódjunk az őszre

 Sziasztok! :)

   Pár napja hoztam már ennek a bejegyzésnek az előzményét, ami egyben a 2021-es évi Fall Fest vagyis Őszi Fesztivál nyitánya volt.

   Fall Fest 2021 - 1. rész: Hangolódjunk az őszre

   Mint ahogyan azt ígértem, máris érkezem a folytatással és bemutatok még néhány olyan dolgot, amik nekem mindig segítenek ráhangolódni az őszre és persze Halloween ünnepére.

   Íme:

5. Sorozatok az őszre
   Ha sorozatok és ősz, akkor nekem rögtön a Stranger Things ugrik be, főleg a második évad, hiszen az ősszel játszódik, az első rész Halloween ünnepével kezdődik, anno még volt olyan plakát is, ahol Hopper egy tökföldön kutakodott és az egyik részben pont ott nyomozott.
   Természetesen nem csak a Stranger Thingset ajánlom ezekre az időkre, hanem mondjuk a The Secret Circle azaz A Titkos Kör boszorkányos sorozatot vagy mondjuk a Johnny Depp filmen/Washington Irving - Az Álmosvölgy legendája novelláján alapuló misztikus sorozatot is.




6. Őszies hátterek a telefonomon és a számítógépemen
   Bizony néha az ilyen egyszerű, de nagyszerű dolgok is meghozzák az ember kedvét.
   Tavaly gyűjtöttem a Bing internetes kereső letölthető, őszi háttereit, amikből idén kollázst készítettem és ezek váltják most egymást változatos hátterekként az asztali gépemen.
   A telefonomon pedig szintén van egy régi, jól bevált őszies fotó, ami immáron évek óta örök klasszikus.




7. Őszies illatok és fények
   Ha ősz, akkor elmaradhatatlanok az őszies, meleg fények, elvégre tudjátok, hogy megannyi gömblámpa van a szobámban, de az idei Pepco katalógusból szeretnék egy-egy tököket és denevéreket formázó füzéreket is. Ezekről tavaly lemaradtam és jó lenne, ha idén tudnám őket pótolni.
   Illatgyertyákban és melegítő mécsesekben sem változtatok, maradok a tavaly jól bevált almás-fahéjas, illetve erdei-bogyós gyümölcsös recepteknél.
   A töklámpásokba és egyéb Halloween témájú mécsestartókba pedig sima, egyszerű, szagtalan mécseseket szoktam tenni.


8. Őszies történetek
   Ebből lesz majd megint egy külön bejegyzés, elöljáróban csak annyit, hogy nem múlhat el úgy ősz, hogy ne olvassak krimiket, kicsit félelmetesebb témájú könyveket, őszies hangulatú meséket és fantasyket, hiszen a megalapozásnak ez a másik fő alappillére. ;)
   A sátán kutyája című kötet például már - újra - sorra került, akárcsak a Sötét, magányos átok vagy éppen A boszorkánycica.

Megjegyzések