Advent 2021 - Harmadik felvonás - Hangolódjunk a Karácsonyra

 Sziasztok! :)

   Ma van Advent harmadik vasárnapja, egyre jobban közelednek az ünnepek, így arra gondoltam, hogy ma egy a Karácsonyra hangolódó bejegyzéssel jövök.

   Emlékeztek még az őszi hangolódásokra? Ez a cikk ahhoz hasonló lesz.

1. Karácsonyi és újévi vintage zenék Jake Westbrook YouTube csatornájáról
   Egyszerűen imádom ezt a pasit, mert a vintage zenei válogatásaival olyan, mintha belelátna a lelkembe. 
   A linkeken megnézhetitek, hogy sok tematikus zeneslitát tesz fel, az év bármely szakában, ünnepekhez, jeles napokhoz, illetve évszakokhoz kapcsolódóan, néha pedig csak úgy szimplán.

   Vintage Winter Music

   Vintage Christmas Music (that's not overplayed)

   Vintage Christmas Music, Vol. 2 

   Vintage Christmas Music, Volume 3

   Vintage Christmas Music - Volume 4

   Vintage New Year's Eve Music

2. Karácsonyi filmek
   Az örök klasszikusokon kívül, idén ezeket a karácsonyi filmeket tervezem, hogy mindenképp megnézem majd.

3. Karácsonyi bevásárlás 
   Ez most itt olyan értelemben írom, hogy milyen dolgokat vettem magamnak - kicsit önző módon - a karácsonyi hangulatom előteremtéséhez.
   A Pepcoból beszereztem a szokásos erdei gyümölcsös és almás-fahéjas illatgyertyákat, amik nekem őszi és egyben téli illatok is.
   Aztán vettem egy szép és díszes, sós karamella illatút, ami újdonság, de imádom, ráadásul annyira csodás. *_*
   Elmaradhatatlanok voltak az egyszerű, de nagyszerű üvegből készült mécsestartók is.
   A melegítők közül szintén az almás-fahéjas és erdei gyümölcsös illatok dominálnak, valamint a tipikus karácsonyi illat, ami fahéj, csillagánizs, citrom, alma, bogyók és még ki tudja, hogy mikből áll?
   A dm drogériában pedig, limitált kiadású tusfürdőket vettem, csokis keksz, vaniliás mandarin, fagyott bogyós gyümölcsök és Varázslatos Erdő illatokban. Nagyon szeretem mindet. 



4. Karácsonyi, illetve télies dekor a szobámban
   A képek azt hiszem magukért beszélnek.
   Tavalyról nem sok újdonság jött hozzájuk, de az elhelyezéseken azért itt-ott változtattam.









Megjegyzések