Kreatív és kézműves sarok: Fényképalbum készítése Frocliról :)

 Sziasztok! :)

   Sajnos az idejét sem tudom már pontosan, hogy mikor volt utoljára Kreatív és kézműves sarok bejegyzés, mert mostanában egyszerűen nincs sem kedvem, sem pedig időm ilyen pepecselős dolgokkal foglalkozni. Ez van. :(

Ilyen lett a végeredmény belül

Ilyen pedig kívül

   Ám régóta volt már otthon talonban egy fényképalbumom, ami még egy régebbi csomagban érkezett hozzám és ezzel mindig is az volt a tervem, hogy Frocliról, a keverék-labradoromról fogok készíteni belőle egy fényképes kollázst, díszekkel.

   Ez a napokban végre-valahára megvalósult és persze dokumentáltam a kézműveskedés folyamatát.

   Nézzétek:

 

Ilyen volt még üresen az album. Nyomtattam hozzá méretre szabott képeket Frocliról és rólam. Ezeket ugye aztán kivágtam és beleragasztottam az albumba.

Az album hátulja egyébként levehető volt. Ez megkönnyítette a képek behejezését.


Nagyon cuki. :)


Első körben ilyen édes labradoros matricákkal díszítettem az albumot


A matricák postán érkeztek a Hajdúsági Vakvezető- és Segítőkutya Képzésért Alapítványtól


Az album külső részét a Frocli sárga bundáját megidéző 
                                            aranyozott Washi Tape dekor szalagokkal vontam be


Láthatjátok újra, hogy aztán egyéb fa díszeket használtam, mint a kutyák...


...többféle gombok, szívecskék, kutyaház és persze fa betűkből a FROCLI felirat :)

Megjegyzések