Könyvek, amiket már nagyon várok - 29. rész

 Sziasztok! :)

   Most egy L. J. Shen tematikájú könyves várólistával jövök, hiszen az Álomgyár megvette az írónő teljes Bostoni bikák - négy részes - sorozatát.

   Az első három kötet elvileg még idén meg fog jelenni, májusban, júliusban és októberben, a befejező rész pedig jövő januárban. Gondolom a megjelenések még úgy is változni fognak...

   Ti várjátok már ezeket a könyveket?

1. L. J. Shen - A ​szívtipró - A Bostoni bikák sorozat első kötete

Fülszöveg:
Hunter
Nem terveztem, hogy egy szexvideó főszereplője legyek, okés?
Egyszerűen csak megtörtént.
Erre az én utálatos apám fél év cölibátusra, piamentességre és totális unalomra ítél a legstréberebb, szűzike, Sailor Brennan társaságában.
Sailor
Nem vágytam erre a melóra, oké?
De annyira jó ajánlat volt, hogy nem mondhattam nemet.
Amúgy sem kell félni attól, hogy belezúgnék ebbe a gyönyörű, karizmatikus, csilliárdos agglegénybe.
Nem. Ellenállok Hunter Fitzpatrick vonzerejének.
Még akkor is, ha elveszítem mindenemet.
Még akkor is, ha odavész a birodalma.
Az Amazon, USA Today és Washington Post bestsellerszerző L. J. Shen új, Bostoni bikák-sorozata nem okoz csalódást a szenvedélyre és érzékiségre vágyó olvasóknak.


2. L. J. Shen - A ​szégyentelen - A Bostoni bikák sorozat második kötete
Fülszöveg:
Cillian Fitzpatrick kegyetlen és hidegvérű. Hadész, Brioni öltönyben.
A média szerint ő A Szégyentelen.
Számomra viszont az a férfi, aki (vonakodva) megmentette az életem.
Most pedig egy újabb, „aprócska” szívességre lenne szükségem tőle.
Csakhogy Cillian csak úgy nem osztogatja a szívességeket.
A szabadságom kell neki.
Én lettem a legidősebb Fitzpatrick testvér játékszere. Amivel játszhat, amit meggyötörhet, amit tönkretehet.
Azt hiszi, megrogyok a kis pszichológiai hadviselése súlyától. Azonban hamarosan megtudja, hogy a leghalálosabb méreg egyben a legédesebb is.
L. J. Shen Amazon, USA Today és Washington Post bestsellerszerző. A Bostoni bikák-sorozatának második részében egy új Fitzpatrick testvérrel ismerkedhetünk meg, aki lehengerlően szexi és kétségkívül hataloméhes.


3. L. J. Shen - A ​szörnyeteg - A Bostoni bikák sorozat harmadik kötete
Fülszöveg:
Talán mindig is az volt a sorsom, hogy beleszeressek egy szörnyetegbe. Míg a többi kisgyerek nem mert elaludni a szekrényében lakó, éles fogú rémtől, én alig vártam, hogy láthassam az enyémet. Szerettem volna megetetni, megszelídíteni, megérteni.
Most pedig itt az igazi fenevad.
Sam és én csak a sötétség leple alatt szerethetjük egymást. Amint a történetünk napvilágot lát, és lehull a lepel az igazságról, nekem kell véget vetnem az egésznek.
A nevem Aisling Fitzpatrick, és tartozom egy vallomással.
Nem Sam Brennan az egyetlen szörnyeteg ebben a történetben.
Az Amazon, USA Today és Washington Post bestsellerszerző, L. J. Shen most sem hagyja cserben rajongóit. A Bostoni bikák-sorozat harmadik kötete egy olyan tiltott és túlfűtött kapcsolatot tár az olvasók elé, amely biztosan elnyeri az erotikus-romantikus regények szerelmeseinek tetszését.


4. L. J. Shen - A ​szélhámos - A Bostoni bikák sorozat negyedik kötete
Fülszöveg:
Emmabelle Penrose úgy élte az életét, hogy soha nem volt szüksége férfira. Ez a terve csodásan is működött egészen öt perccel ezelőttig, amikor rájött, hogy gyereket akar.
Devon Whitehall 190 centi magas, prémium DNS-sel, biztos anyagi háttérrel és brit nemesi címmel rendelkezik. És ami a legjobb, az egyetlen dolog, amit a férfi elkerülne és amitől Emmabelle a leginkább tart: a házasság.
Egyértelműnek tűnik tehát, mit kell tennie, amikor Devon felajánlja a szolgálatait, azaz a spermáját, és a gyermek jövőjéről való gondoskodást.
Ám ami egy ártatlan, modern családi egyezségnek indul, az hamarosan átvált hazugságok szövedékévé, kibontakozik a sötét múlt, és feltárulnak a titkok.
L. J. Shen Amazon, USA Today és Washington Post bestsellerszerző regényében Boston hírhedt femme fatale-ja végre emberére akad a finom modorú angol képében. Méltó befejezése a Bostoni bikák-sorozatnak.

Megjegyzések