Nyári Book Tag

 Sziasztok! :)

   A Molyon találtam ezt a könyves kérdőívet és egész régen volt már Book Tag, szóval gondoltam kitöltöm.
   A válaszaim:

1. Napsütés – egy könyv, ami nyomot hagyott benned:
   Éppen most olvastam ki Ruth Hogan: A piros cipellős Sally bölcsessége című könyvet és ez igen mély nyomott hagyott bennem.
   Nagyon mély mondanivalókkal rendelkező könyv, egyszerre megrázó és felemelő.


2. Meleg – egy könyv, ami megizzasztott:
   Stephanie Perkins - Valaki ​van a házadban. 
   Az egyik kedvenc írónőm, ezért sokat vártam ettől a könyvtől, de a felesleges, túlontúl részletes és kegyetlen gyilkosságokon kívül, nem sok mindent adott...


3. Limonádé – egy könnyed olvasmány:
   Senkit se riasszon el a 416 oldal, mert egy szuper olvasmányos, cuki, gyorsan haladós kötetről van szó, a témája pedig tényleg könnyed.


4. Nyári eső – egy könyv, amit gyorsan elolvastál:
   Mostanában sok könyvet olvastam rövid idő alatt, főleg, hogy két hétig szabin voltam.
   Ezek egyike volt az Első osztályú gyilkosság.


5. Fagyi – egy könyv, amit nagyon vársz:
   Lucinda Riley - Bűntény ​az internátusban című könyvére nagyon kíváncsi vagyok, mert nálunk az olvasók nagyon szeretik, mindig ajánlják és most fog megjelenni egy krimije, ami felkeltette az érdeklődésemet.


6. Nyaralás – egy könyv, ami messzire visz:
   Túl Falva falva falán, át Tündeföldére, égen és földön való kalandok, az út végén pedig Viharvára és az Ősök Csarnoka.


7. Árnyék – egy komfort könyv:
   Ez lehetne a fentebb is említett Csillagpor, de ide most mégis egy krimi jön, ami Agatha Christie - Tíz kicsit néger című regényén alapszik.


8. Nyári szerelem – emlékszel, hogy tetszett, de miért is…?
   Szégyen - nem szégyen, de az évem második könyvére, a Nefelejcsre már most alig emlékszem, de azt tudom, hogy tetszett, hála egy újabb Kerstin Gier féle vízköpőnek. ;)


9. Fesztiválok – egy könyv sok szereplővel:
   A társaság tagjai is sokan vannak, aztán akad még pár mellékszereplő, valamint rengeteg utalás Austen karaktereire, szóval csak győzzük követni.


10. Kabócák – egy könyv, ami neked a nyár:
   Nyáron játszódik, fülledt és titokzatos.
   Katy Hays: A ​kolostor.

Megjegyzések