Még mindig olvassátok ezeket is! - 4. rész

 Sziasztok! :)

   A mai bejegyzésemben három olyan, mostanában olvasott könyvet hozok, amiket röviden és tömören: nagyon szerettem.


1. Sasha Laurens - Vérifjoncok
   Először is tudom, hogy közvetlenül nem ide tartozik, de magyarázza el nekem valaki, hogy Sasha Laurens másik regénye, a Végzetes varázsigék, hogy állhat itt a Molyon 69%-on? :O Nem értem, na de mind1.
   Nálam nem volt kérdés, hogy elolvasom a Vérifjoncokat, mert szerettem az írónő másik könyvét, ráadásul a vámpíros téma mindig érdekel. Köszi, Alkonyat. :D
   Ez most nekem kevésbé tetszett, kicsit túlírtnak tűnt, ráadásul szerintem túl sok volt benne a felesleges tini-dráma, de még azért így is tetszett.
   Kat és Taylor jó páros voltak, végig éreztem közöttük a kémiát. Ellenségekből lettek ők szerelmesek és jó volt erről olvasni. Szeretem az enemies to lovers témájú könyveket.
   A mellékszereplők közül a szépfiú Galen és a megosztó Evangeline párosát kedveltem, mert bennük tényleg több volt, mint azt első látszatra hihettük.
   A nyomozós szál és a rejtély izgi volt, de kevés. Lassan szivárgott be a cselekménybe és ezt sajnáltam. Sokkal többet vártam belőle.
   Szerintem nem a Vámpírnaplók, hanem inkább a True Blood, Vámpírakadémia és a dark academia stílus kedvelőinek ajánlom, mármint a Hemás alapötlet miatt, de utána tényleg lightos és nem véres vagy ilyenek.
   Érdekes volt elolvasni egy újabb vámpíros sztorit, megnézni, hogy az írónő miként mutatta be ezeket a lényeket.
   Az igazi mondanivalója is átjött, a tanulság és minden más is. :) Szerettem, hogy ilyen nyílt volt és őszinte. Szabadon olvastam és szabadon éreztem közben, azt hiszem ez volt a legfontosabb.


2. A. M. Howell - A ​száz óra háza
   Kellett már nekem egy ilyen igényes ifjúsági regény, szóval amikor tegnap megérkezett rögtön hozzá is fogtam.
   Több, rövid fejezetből áll, így nagyon gyorsan lehet vele haladni. Howell könyvei közül eddig ez tetszett a legjobban. Nem egy Lucy Strange, de hozzá hasonló.
   A helyszín teljesen elvarázsolt. Cambridge 1905-ben is már elképesztő volt.
   Fontos szerep jutott benne a gyász feldolgozásának, a család, a barátok és az életben maradtak jövőjének, valamint az elengedésnek, annak, hogy van, amin egyszerűen muszáj túllépni…
   Roppant tanulságos kis kötet volt, kedvelhető karakterekkel, sok fontos mondanivalóval és egy cuki, beszélő papagájjal, akit nagyon szerettem.
   Kiváló ifjúsági regény, de a fantasy címke megtévesztő, mert egyáltalán nem az! Nincs is benne semmi fantasy szál.


3. Mocsidzuki Mai - A ​Telihold kávézó
   Ajándékba kaptam ezt a könyvet, tehát nem én választottam, de mivel macskás könyv, így nagyon nem lőttek vele mellé. :)
   Nekem valami egész olvasás alatt hiányzott, valami plusz, amitől még elbűvölőbb lett volna és még inkább cicásabb, de nem panaszkodok,mert így is szerettem és bőven elnyerte a testszésemet.
   Azt hiszem az a jó szó erre a kötetre, hogy szerethető. 
   Végtelenül pozitív és jó volt olvasni, ahogy a különböző karakterek élete összefonódott egy egésszé. Szeretem az ilyen filmeket is, amikor kiderül, hogy kb. mindenki ismer mindenkit.
   Az asztrológiai leírások elenite kicsit nehezek voltak számomra és idegenül hatottak, de aztán, hála az ábráknak, már a szereplőkkel együtt láttam át és attól kezdve nem volt baj.
   A Telihold kávézó ötlete, a teljes menü és a macskák ábrázolása nagyon tetszett. Egyszerűen elvarázsolt.
   Nem igazán szoktam japán irodalmat olvasni, nekem ez volt az első, de mindenképpen pozitív élményekkel gazdagodtam. *_*

Megjegyzések