Dísztök nevelde - 1. rész

 Sziasztok! :)

   Volt már a blogon sütés-főzés, lakberendezés és sok minden más, most pedig érkezem a Dísztök nevelde első felvonásával. :)

   Igen, tudom, kicsit vicces a dolog, de idén végre vetettem dísztököt, mert ősszel nagyon szeretném ha lenne sajátom, így hát kertészkedésre adtam a fejem.

   Kétféle vetőmagot vásároltam, amit május közepén, pont a születésnapomkor vetettem el, úgy, ahogyan az a papíron szereplő útmutatón állt.

   Higgyétek le nekem, ha azt mondom, hogy nem sok reményem volt, de képzeljétek, végül meglett az eredmény. :)

   Ezeket pedig a lentebbi képeken láthatjátok majd.

   Még nagyon az elején tartok a dolgoknak, de szeretném megörökíteni itt a blogon és egészen az Őszi Fesztiválig (Fall Fest), valamint a szedésig, bemutatni az eseményeket.

   Csak a jég el ne verje a kicsikéimet, bár arra is van egy viszonylagos tervem, hogyan óvjam meg őket ilyen időjárási viszontagságok idején...

   Íme pár kép: 
Az egyik vetőmag ilyen fajta volt.

A másik pedig ilyen.

Két hét elteltével így néznek ki a tökök.

Kerítés mellé ültettem őket, hogy ha kell fel tudjanak rá futni. A másik oldal a szomszédé, kicsit elhanyagolt az a rész...

Hamarosan gazolás várható egyébként is. A tök nagyon vízigényes és szereti a napsütést.

Ez pedig egy olyan tök, ami a többitől messze nőtt ki, a füvek és egyéb gazok között. Természetesen itt is fogok gazolni, amint szárazabb lesz az idő!

Megjegyzések